Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 2 Ogos 2009

:... BiLa GeRaM CiK BeDaH GoMoL La..::


semalam adalah.. sessi "Mengomol"... si tembam Hannan Aisyah.. uihhhhh.. puas laaa cik bedah mengomol budak debok nie... yang bestt tu.. muka dia selamba ajer bila kena ngomol dengan cik bedah.. tu yang cik bedah suka tu bangat...... aiissshhhh malas laa plak hari nie cik bedah nak mengomel panjang melebar kan... haaa tengok ajer laaaaaa bestttttttt oooooooooo....... tapi cik bedah tak dek laa nak nempek gambor... aksi mengomol cik bedah dekat budak debok nie ..ate nya.. kalau udah cik bedah yang mengomol saper plak yang nak ambik kan gambor yer dak.... nak di harap kan en.Din...uihhhhh lambat laaa lagi dia nak melayan cik bedah punya karenah tu...... ate nyaa idok ler ader pic cik bedah.....

haaaa.. tengokkk mata dia

tengok pipi dengan tangan dia..

uiissshhh gebussss.. ermmm geyammm nyaaa

1 ulasan:

ejea aziz berkata...

kalau aku pn nk gomol jgk...apsal dia gebus sgt ni...