Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 4 Julai 2009

:: ..New LaPPY.. UnCLe JoHN..::




hari nie pepagi aku dah sms En.Din.... selepas sms... telefon.... berfikir.... akhirnya.. aku telah berjaya memujuk En.Din ke Mines .... eh..eh.... asal tetiba nak pergi mines.. nak sms bagai kan... huhuh.... kan ader aku citer yang aku nak En.Din belikan lappy untuk aku... dan semalam akhirnya .... aku berjaya gak laa merembat satu... jenama COMPAQ.... kengkonon nak rembat Touch Smart.. sekali nengok rege.. fulllllamak......hentikan ajer laa mimpi tu.... mahal bebenor..... nie pun kira ok gak le.. dari tak dek langsung kan...... dan aku dibantu oleh lisa dan ayiep...

tapi yang paling aku tak sangka sesangat.. bila aku terjumpa KAK MIMI.. (mama farhan/Emily). comeii laa kak mimi nie....tak sangka sesangat.. selama nie memang tak pernah jumpa.. cuma tegur dalam blog ajer.. dibuatkan kelam kabut nak cari surau.. so tak sempat nak bergambar dengan kak mimi...

lepas tu solat bagai... cari tempat plak untuk basahkan tekak.. so singgah minum dekat UNCLE JOHN.. sedap gak menu kat situ.. kira tak lebih dan tak kurang macam dekat Old Town ajer...... dan sempat gak laa dua badek nie bagi ikan makan... ermmm.. memang dah jadi rutin kitaorang kalau pergi mines.. mesti bagi ikan makan... siap bawak makanan ikan lagi


suka betul dia...


budak nie kalau pilih makanan... mesti nak order nasi lemak..

sedap gila roti nie.... tapi ermmm.. cam biasa aku hanya makan sikit ajer.. yang lain haziq and En.Din yang perabihkan....

4 ulasan:

rose emely berkata...

oit...
mokcik yg ngah kemaruk!!! kot ye pun semangat dlm kebengangan sbb server lembab...jgnla smpi eja COMPAG pun salah. C.O.M.P.A.Q arrr....
sudah rabun ka kamu mokcik???

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ berkata...

tak sangkakan kita leh jumpa? tapi tak sempat amik gambar.. tak pe la insyallah kalau ada rezeki lain kali kan..

wah dapat new lappy, syoknyer... bertuah badan..

☆ lieya latif ☆ berkata...

yeay!!! dah leh jadi pembloger tegar laaa....hihihihi....tapi jgn dilupakan pc kat umah pompuan ngok ngek tu....pegi ambik tau....muwahahahaha (gelak syaitonn!)

kak mimi mmg baik dan comel...saye setuju sangat!!! heheeheh

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

shimah... roti apa tuh sedapnyr..terliur iza kasmiza!!!!