Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 28 Julai 2009

::.. KeNduRi MeMBeR oLd ScHooL..::


setiap kali nak mulakan ayat.. mesti aku blur kejap.... tapi otak nie banyak tul nak citer nyaa.... ermmm... hari nie aku bersiaran di opiss.. sebab aku bagi rehat lappy aku itu.... kesian gak kat lappy aku tu... asal petang ajer aku mengadap... asal petang ajer aku mengadap.. nak lagi kalau time cuti... dari pagi sampai ke malam aku dok on ajer... maka nyaaa.. aku bagi laa rehat lappy aku tu.......


so... apa citer aku.... erm.... tak dek mana pun citernya.. cuma hari sabtu tu.. aku g kenduri kahwin umah member sekolah aku dulu... haaaa masa nie laaa kan bleh nak jumpa kawan-kawan lama..... ader gak ler aku jumpa member yang lepas habis sekolah tu aku tak jumpa langsung... haiiii dah berjujut anak-anak dorang..... yer arr kan.. kata dah 13 tahun tamat zaman muda remaja kan.. tapi kan majlis nie aku rasa best sebab anak pengantin tu sporting nanyikan lagu khas untuk mak dia yang sedang duduk atas pelamin tu.. lagu EMAKKU KAHWIN LAGI.. hehehehehehe (nie kira perkahwinan member aku yang kedua) makanan masa hari tu tu meletopssss sedappppp siottt....... opsssss ermm aku nak citer gak.. masa hari tu aku dengan 2 hero aku sahaja.. En.Din.. seperti biasa laaa kannn kerjaaaaaa.. tapi kira ok gak sebab ejea... follow aku... ejea pun.. husband dia tak dek....so dia tumpang aku...




1 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

shima.. u sesuai pakai tudung ni..buat t terliur nak pakai jugak tau!! cantik.. so lovely...