Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 10 Julai 2009

::.. KeMaRuK FB.. KeK HaZiQ..::

ermm.. ketika ini.. saat ini dan malam ini... aku cuma bersama 2 hero aku tu ajer.. En. Din.. baru berangkat ... yerr minggu nie En.Din kerja malam... so kebiasaannya malam-malam macam nie memang kami bertiga sahaja... uhhhhh kalau En.Din kerja malam kebiasaannya... bila En.Din nak melangkah keluar pintu.. aku akan.. terus beradu... tapi sejak ader 'Buah Hati' baru nie... kekadang tu nak dekat pukul 12 malam pun lom tido lagi... nak-nak lagi semenjak dua menjak nie aku dok kemaruk dengan Game dekat FB...apa lagi bercucuk tanam laa dekat mana nak.. semuanya aku ada.. Farm Town... Barn Buddy.. FarmVille.. pendek kata.. kengkonon sekarang nie aku lah PETANI BERJAYA... dekat office dok mengadap FB.. balik ajer rumah.. terus on lappy dan mengadap FB.. kalau nak tau lagi... bila bangun ajer tido.. aku terus on kan lappy aku.. nak tau laa kan dah berbuah hasil atau belom.. nak lagi... pantang lepa ader ajer kang yang mencopetnya... huhuhu...


ader satu hari tu.. sampai En.Din merajuk laa dengan aku.. hehehhehe.. ala bukan selalu pun kan... kang aku dok manja-manja kang dia rimas plak... nie bila aku dok kemaruk dengan Lappy... uiiiii marah laa plak... hehehehehheh....so untuk membolehkan aku mengadap lama sikit lappy aku nie... maka dengan itu.. balik ajer aku terus masak...... lepas masak.. bagi makan semua... haaaa.... apa lagi mengadap arr kan....





dalam dok kemaruk ber FB. sempat lagi tau aku dok buat kek... ermmm lagi seminggu Birthday haziq.. si jantan tu.. siap demand lagi dengan aku.. nak kek yang ader pic BEN 10 la... aihhh macam-macam laaa..... so semalam aku bakar kek dulu... dan hari nie baru aku buat topping.. tapi messy gila kek aku... kes nya aku ikutkan ajer.. kehendak haziq... nie kira hasil tangan haziq gak laa... oo yer kek aku kali nie agak kureng manis.. dan ader rasa terlebih koko sikit.. sebabnya.. susu pekat yelek.. tak berapa nak mencukupi.. tapi kira ok gak laa.. sesuai untuk orang-orang kencing manis... hehehehhee......

4 ulasan:

Emy Omar berkata...

Shima kita pun kemaruk main game kat FB sama la kita..celik mata,ada masa terluang sure cari lappy kih..kih..macam ketagih la pulak..

ejea aziz berkata...

amboi2 ko....sian din sampai majuk...hehehe...best ke ma benda yg kt fb tu..aku x penah try tp tgk ramai gak yg layan...
sedapnye kek tu...terliur aku...

neezareef berkata...

wuik..kek coklattt

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

ooo..kemaruk main games kat FB ya... pet society main tak?? saya tgk ramai gak yg main tu..saya malas nak start main, takut kemaruk...setakat game2 biasa tu rajinla buat... ala yg mcm jwb2 soalan tu..hehehe...