Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 6 Julai 2009

::.. DiNNeR MaLaM NiE..::



burrrppp.. kenyang alhamdullilah.....



ermmm... baru lepas dinner.......




tadi haziq mintak aku masakkan.. bee hoon kicap...... dan telur 1/2 masak... untuk aiman.....suka betul aiman makan telur ... tadi ajer 3 biji dia makan... aiii nasib baiklaa badan dia kecik kan.. aku redha gak laa dia makan telur tu banyak.. supaya gemuk sikit.. tapi yang paling aku tak tahan nak gelak bila haziq tak puas hati nengok aiman boleh makan telur banyak

... uiiiii.... haziq mana bleh makan .. makanan macam tu banyak-banyak.. alamatnya OBESITI laa anak aku tu nantikan.... sedang kan nie pun baju sekolah dah ketat.... asal pagi ajer nak pergi sekolah... mulut mesti muncung.. muka mesti masam... kesnyaaa. seluar ketat... habih tu nak wat camna kan... nak beli baju baru .. tahun depan dah darjah satu... baju tadika dengan sekolah rendah mana nak sama... nak suh aiman pakai.. uiiiiii.. jangan haraplaaa.. pinggang ajer dah 2 kali ganda..... tapi kekadang tu cian gak kat haziq.... bila nafsu makan dia tengah naik... tetiba kena control .. takut gak.. nanti terbantut plak tumbesaran dia.. tapi kalau tak dipantau.. OBESITI plak....

Tiada ulasan: