Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 23 Julai 2009

::.. DeNGaN H/P PuN BoLeH..::


saper kata tak bleh.... haaaaa bleh ajer.... tapi tak dek laaa secantik kalau guna yang itu..... kalau guna yang tu.. uiiihhhhhhh lagi superbbb laaaa kan.......... haiiii bilaaa laaa aku nak bleh dapat benda tu kannn.. haiiiiii.. tunggu laaa dulu.. lagi pun rasanya tak ler penting sangat kot..

pic nie aku ambik masa aku kat umah akak aku.... aku sememangnya suka dengan binatang nie.. nak lagi kalau yang warna merah dan bertompok hitam tu.. orang melayu panggil kumbang orang putih panggil Bugs..... hehehehehehe...


nie aku tak guna makcik bedah Coolpix aku... atau jauh sekali aku nak guna Pakcik Nikon SLR Gedabak tu..... aku hanyalah menggunakan H/P nokia 5800 aku tu ajer......(ceh.. tetiba nak berlagak kan.... ) tapi kan kalau guna Pakcik NIKON SLR.. mesti bestkan...(sambil blink-blink kan mata dekat En.Din..)

3 ulasan:

tRuly tO be mYself 'Qa~ berkata...

Nice!! bukan senang nak dapat kan moment camnie...

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

haih kak..

yanie pun menidam SLR tu....kekkeke.......

nak blink2 mata kat sapa nih....hehehe

Big Mamma Bukhari berkata...

t suka teknik u mengambil gambr.. it's somethingla beb!! yg x terpikir dek org, itulah yg u pk....