Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 6 Julai 2009

::.. CeNDoL PeNGGaT DuRiaN+iCe CReaM VaNiLLa..::


yer inilah dessert yang paling marveloussssss..... Cendol Pengat Durian bersama ice-cream vanilla.... yummmyyyyy habissssss.... cubaaaa laaa memang menyegarkan ruang tekak sesiapa sahaja yang menikmatinya ......sluurrrrrpppppppppppppppppp...

7 ulasan:

♥chentaMAYA™ berkata...

sdp nyee~

Zanna_MamaBatrice berkata...

hoooo
shedappp nyerrr
kecur aku nengok kak
ko buat sendiri ke beli
kalu buat sendiri
apa lagi...resepi manaaaaa

akubye berkata...

mak ai... lazat betul cendol ni ek.. aku rase macam nak gi je terjah cendol si Kadir kat sri damansara nun!! dah lama dah aku duk kerling2 kat gerai dia tu..!!!

Tq atas ucapan slamat ulang tahun kami tu... tqqqq!!!

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

sedap ke mkn mcm ni??? akak tak pernah mkn la.. so tak tau rasanya mcmana... :D

ai berkata...

HUIIIIIIIIIIIII!!

Naik giler aku tengok!

||♥Shahida♥|| berkata...

SDPNYAAAAAAAAA

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

cendol...?????

feberet yanie ni kak.....

ish...nak kena pi rasa nih......