Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 21 Julai 2009

::..BiRthDaY HaZiQ..::

fuh..fuhhh..fuh..fuh...... ehhhhh bunyi apa tu.......... haaaaaa itu laaaaaaaa.... Cik Bedah..... haaaa cik bedah!!!!!!!.... cik bedah mana?....... ala cik bedah tuan umah ........ laaa naper laaaaakkkk bersembur tu....... haaaaa jangan salah sangka .. cik bedah tengah sapu habuk-habuk kat umah cik bedah nie haaa........ bukan cik bedah dok jampi nak buat guna-guna kat orang yer tak baikkkkkkkkkkk....... DOSAAAAAAAAA........ mak cik bedah kata.... "Biar orang buat kita jangan kita buat orang...."... haaa itu laaa pesanan mak cik bedah pada cik bedahhhhh............

hahahhahahahahahhahahahhahahahahha.. tetiba keluar nama cik bedah kan.... ala.. sesajer... dah boring sangat asyik permulaan ayat yang sama..... heheheh.. a'a kan.. lama betul tak usik blog nie.. nie gara-gara.. taksub dok main game dekat FB.... macam yang aku citerkan hari tu.... sabtu dan ahad pun aku dok mengadap FB... haiiiii sib baik En.Din tak marah.... janji perut kenyang... mulut pun diam laa kan... sebelum mengadap..... kerja rumah haruslah dibereskan dulu...... tapi kekadang tu.. terbabas gak.. sampai si haziq merayu.. meratap... nak suh ummi dia masak....

ohhhh lupaaaa... kawan-kawan.. cik bedah dah ok dah.. cik bedah dah tak SENTAP lagi dah... ala biasalakan.... tapi apa-apa pun hati cik bedah nie tetap terluka.... tapi tak dek laa sampai berdendam...... kit..kit jer..... terima kasih yer kawan-kawan yang bagi nasihat kat acik bedah nie.. akan acik bedah kenang sampai bila-bila.... bak kata kawan acik bedah masa time sekolah dulu .. dia kata.. KESEDIHAN ITU HANYALAH SEMENTARA.... ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA.......



haaaa nie aku nak tayang sikit.. apa yang aku idam-idam kan selama nie.. fuyooooooo akhirnya menjadi gak impian dan hasrat tu.... untuk menjadi wanita, isteri dan ummi sejati....... yer ... aku telah berjaya menghasilkan sebijik kek untuk Birthday Boy aku.... haziq irfan.. tanpa ada cacat dan celanya.....(tu bukan ayat berlagak ek.. nie kira orang yang selama hidupnya 29 tahun 12 bulan yang tak pernah lanngsung buat apa-apa pun jenis kek) fuuuuuhhhhhhh siap pergi tempah apa kebenda entah yang kat atas kek yang print gambar kartun tu..... a'hhhhhh tak tau nama.. yang itu laaaa.. aku siap tempah kat SR lagi.. demi memenuhi impian anak tercinta.... tapi aku tak buat birthday party besar-besar pun.. aku buat ala kadar ajer.. itu pun berkongsi dengan akak aku.. sebab.. anak dia yang wafa tu sama tarikh dengan haziq.. yang bezanya tahun ajer... ala malas lak aku nak masuk kan piccas masa birthday tak berapa nak party tu.... ala... makanan cuma mee kari... satey... rojak buah.. pastu durian satu bakul .. ooooo itu durian telah disponsor oleh abang ipar aku yang tokei durian itu.. yang paling best kek ader 3 biji... satu aku buat.. pastu akak aku beli satu.. pastu.. akak sepupu aku sampai.. dia seponsor sebijik lagi kek dari SR....... ooooo lupaaa lak... yang durian itu.. separuh mak aku buat bubur kacang.. separuh lagi buat CEKODOK.. dan separuh lagi makan cenggitu ajer...... dan party tu.. tiada orang luar melainkan adik beradik aku.. akak sepupu aku dan BIL aku.. itu sahaja.....


ahad plak.. bawak haziq jenjalan.. sambil menikmati ice-cream.. basken robbin........saksikanlahhhhh ye acik bedah nak g sidai kain dah haaaaa...........



5 ulasan:

ai berkata...

EPI SEBEDAY HAZIQ!!!

Semoga menjadi anak yg terbaik k..

~naik napsu aku tgk eskem tu wei..dapnyeeeeeee

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

HAPPY BIRTHDAY HAZIQ....

hamboi2..sedap nyer kek n ais kerim dier....


hehehheh

yatt berkata...

mcm biasa tgk je ice cream tu tp di mana ye?? fydd tlg jawab

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

gambar atas kek tu namanya edible image..hehehe.... ramai yg dah jual gambar tu..kak daalia pun ada jual... :D saya beli dgn dia je... tpai by post la..

Happy besday haziq...mesti seronok sebab ummi buat sendiri kek tu... cayalah ummi!!!

Emy Omar berkata...

Happy Birthday Haziq..cantik kek tu shima..tahniah berjaya menghasilkannye