Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 15 Julai 2009

::.. BiLa HaTi MeNJaDi SaYu..::

AKU KINI DALAM MOOD SENTAP...

JIWA KACO.. HATI AKU PULA BERASA BEGITU SAYU... JANTUNG AKU RASA NAK LULUH....

DAN KINI HANYA AIR MATA MENJADI TEMAN SETIA DI KALA AKU BERSEDIH.............


BUKAN SENANG KITA NAK BUAT ORANG SUKA DENGAN KITA WALAU DENGAN PELBAGAI CARA KITA LAKUKAN..... TAPI BEGITU SENANG KITA NAK BUAT ORANG TAK PERCAYA DENGAN KITA APABILA KITA TERSILAP SEDIKIT SAHAJA LANGKAH....
WALAU SEBESAR MANA DAN SEBUAS MANA NAFSU ITU.. TAPI SEDARLAH DISEBABKAN NAFSU ITULAH BOLEH MENGAKIBATKAN PERASAAN ORANG LAIN TERLUKA.. JANGAN ASYIK MEMIKIRKAN PASAL NAFSU.. FIKIRLAH JUGA TENTANG PERASAAN ORANG LAIN..... HARGAI NILAI KASIH SAYANG DIANTARA MANUSIA...

6 ulasan:

Emy Omar berkata...

Sabar la Shima..simpati saya dengan awak,cheer up ok.Jangan sedih2 jom kita wachaaa itu orang

ai berkata...

Nape ni shima??? :(

Sabar bebanyak k...

~~ciklinn~~ berkata...

alahai kesiannyer..takpe nanig jer byk2 sbb nagis leh buat hati kita kuat dan tak sedih2 lagi..sbb segala2 yg terbuku dah terlepasss...

neezareef berkata...

tgk muke tu btl2 tgh sedih..geram pn ade tu...

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

sabar kak shima.....


=(

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

aik kenapa sentap ni shima??? jgn sedih2...cuba ceriakan diri anda..jgn pedulikan bende2 negative kat keliling anda... hope semua dah ok by today..