Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 18 Jun 2009

::... uMMi SaKit.. aNaK PuN SaKiT.. ::


Eh...khamis dah ek... sekejap ajer sekarang nie masa berlalu... pantas gilaaa... kekadang tu tak sedar dah malam.....ermmm.. semalam petang aku pergi klinik lagi sebab nak follow up apa penyakit aku nie yang asyik laa dok pening-pening.. dan mual-mual... semalam tengahari waktu lunch aku balik dulu ambik haziq.. sebab lately nie dia asyik batuk ajer... dan kekadang tu bila dia berlari.. dia susah nak bernafas.. dan kahak dia susah nak keluar... kalau nak di ikutkan dah dalam tahun nie dekat 10 kali aku bawak g klinik.. semalam Doc. advise kan supaya haziq guna VENTOLIN.... untuk menyenangkan dia bernafas seperti biasa.... dan-dan tu gak laa Doc suh aku cari Aerochumber untuk mempermudahkan haziq guna ventolin tu
ini lah aerochumbernya..
uhhhhh tu penyakit anak.. yang penyakit mak dia nie lagi laa misteri... Doc tak leh nak kesan apa sakit aku... bila dia kata aku pregnant... aku cakap laaa aku dah buat pregnant test tapi negative.. tapi kira aku dah lewat gak laaaaa bulan nie.... pastu doc. check urine aku untuk kesan urine aku ader jangkitan kuman ker tak.. negative.... periksa tekanan darah..... normal... 130/70...... Doc pun tak tau nak cakap apa.. cuma Doc.. suh aku datang balik buat follow up minggu depan untuk scan plak... semalam aku pergi tu dia tak leh nak scan.. sebab scan rosak.... alahai... apa laaa penyakit nie kan... asyik laaa pening-pening.. mual....... kalau pregnant ok gak.. nie yelek........

2 ulasan:

neezareef berkata...

ye kot preggy tp urine x leh trace...
kna scan arr

ai berkata...

Ayoyooooooo...apa sakit tu? tp aku rasa cam kau bunting je..try kau test lagi skali time pepagi buta tu..