Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 25 Jun 2009

::.. MaJLis APC, KKM 2008..::

hehehehe..... aku baru balik nie.....

sambung laaaa citer semalam nie kaann.....

ooooooo tak aci.... lieya dengan Iza.. dah pecah rahsia......

hahahahahhahaha..................................

Alhamdullilah..........

tak sangka tahun nie aku dapat APC.....

serius aku tak sangka... so semalam tu adalah acara raptai...

dan hari nie Majlis sepenuh nyaaa...


Buku Aturcara


dgn lysa.. same-same dapat

ini bukan goodes bag tau... ini sarapan kitaorang

hehehehehhe.. ini laa big boss dan boss aku...


abaikan baju aku yang mengeloboss itu.. aku paling benci pakai baju batik... TAK SUKAAA tapi apa kena mengena baju mengeloboss dengan aku tak suka pakai batik kan... argghhh apa-apa ajer lah


time untuk makan... ermmm sedap makanan tu.. yummmy

5 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

tahniah kak!!!! wah cun korang ari nie yeak....hi hi hihi hi

seb baik amik gambar en jag ngan en shidi...walau dari belakang pun dah cukup tuk jadi pengubat rindu....nampak serban pun jadi laaa heheheeheheheh camnelaa en jag, PA die cuti ari ni hihihihihi

ai berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

TAHNIAH!

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

tahniah kak shima...
(^_^)

♥chentaMAYA™ berkata...

tahniah!

DesTiNaSi CinTa berkata...

Tahniah shima...tingkatkn kcermelangan utk thn dpn lak k...cayok2