Nuffnang

Jumaat, 26 Jun 2009

::...KuRsUs + HoNeYmOON LaNGKaWi ..::

erm.... ok..ok... terima kasih ek.. pada semua yang ucapkan tahniah dekat aku.. heheheheh... terima kasih banyak-banyak.... dengan anugerah itu akan aku usahakan lagi dan akan aku semangat lagi untuk aku berbakti kepada Kementeria aku dan juga Negara aku.. heheheheheh (ayat poyosss kan).... ok kita tutup citer APC tu... ok sekarang nie aku nak citer masa aku pergi langkawi hari tu.... kira basi gak laaa kan.. sebab dah lama sesangat kan.. tapi kira halal gak laa kan kalau aku buat entry ni setelah sebulan terperap dalam kamera aku tu.........

ok.... pagi tu (4/6/09) kitaorang bertolak dari rumah dalam kul 6:45 pg... tapi bukan terus ker langkawi... perjalanan ku itu dari rumah ker office.. sebab aku pergi dengan Bas... memang aku bawak En.Din dan hero-hero aku tu.. tapi En.Din request tak nak drive.. sebab jauh dan alasan yang paling kuat ialah.. En.Din kata... tayar kereta tak berapa nak Ok jalan jauh... (alasan kan...) so perjalanan kami sekeluarga adalah menaiki bas pejabat..... kengkonon bas nak bertolak pukul 7:30 pg.. tapi disebabkan ader beberapa perkara .. so kami bertolak tepat kul 8:30 pg... dalam perjalanan tu semuanya berjalan dengan lancar... tapi dengan tetibanyaaaa.... bas berhenti... aikkk pelik laaa kan... uihhh naper lak berhenti dengan tiba-tibaa.. sebelum tu lagi aku dah terbau hangit........ masa bas tu berhenti .. perjalanan kitaorang baru di Bukit Beruntung........ so untuk tunggu bas lain sampai.. kitaorang kena tunggu dari 9:30 sampai laaaa pukul 12:30 tgh... boringgg tulll.... yang pelik tu bas baru pun leh rosak....... sampai dekat Kuala Perlis lebih kureng pukul 7:00 mlm... uihhh kelam kabut tul... mana tak nya.. tu laaa ferri terakhir ker langkawi.... uihhhhh dalam ferri tuhan ajer yang tau betapa kepala aku dah pening... aku ni mabuk laut.... plastik telah tersedia ditangan takut.. uweeekkk kan.. dah laa tu ombak besar lak tu.. uiii gayat gilaaa ... sekuat hati aku pegang tangan En.Din... nasib baik anak-anak aku ok... alhamdullilah sampai langkawi dalam pukul 8:30 mlm... naik bas terus ker Hotel... dan kelas malam tu dibatalkan... aku kursus laaa .. disebabkan ke langkawi tu yang aku angkut semua sekali.....

sebelum bertolak harus lah berposing dulu kan
aiman dengan En.Din.. excited betul si aiman nie kalau naik bas
aku punya korga..
huhuhu.. time nie laa bas rosak.. si haziq minat gila dengan Din nie..
uihhh..muka dah berlemoih... dah start nak pening dah.. sib baik tak uweeekk tau
dah sampai... dalam bilik.... si aiman dah meloncat-loncat

dekat sana masa terhad.. tak dek masa langsung.... hari jumaat tu tengahari lepas kelas... time tu ajer yang bleh bershoppping..tak pergi ke tempat-tempat mana pun.... dah kata kursus kan... apa yang aku beli?.. biasak laa.... COKLAT.. nak lagi time tu birthaday aku kan..maka nyaa aku pow laa En.Din.. belanja aku blouse 2 helai ......

birthday girl.. with beloved hubby.... chewaaahhhh

mak nyaa.. berkursus di atas.. si anak bergelumang di bawah..

time nie best.. sebab aku leh nak romantik-romantik dengan En.Din.. itu 2 hero tarak kisah dengan aku langsug

rombongan acik kiah nak p shopping

haziq .. babah

uiiiii time nie aiman mengamuk sebab nak mainan.. bukan tak nak belikan kan.. tapi aku rasa tak berbaloi langsung.. benda lama.. tapi harga uiiii gila mahalnyaa

sonok laaa tu.. time tu tengah tunggu En. Din pilih baju untuk FIL aku
sonok laa tu dah dapat mainan yang di idamkan...
dan keesokkan nyaa.. kita orang balik..... ermm.. kali nie aku tak pening langsung sebab naik bot besar.. tu yang cool tu... alhamdullilah sampai Putrajaya pukul 1:00 pagi

budak nie makan langsung tak nak... bila suruh makan bleh dia kata makanan dekat situ semuanya tak best... asyik laa dengan mainan nya tu
ini budak ..... makan pun kureng.. penat kot..

depan hotel

dalam ferri

4 ulasan:

♥chentaMAYA™ berkata...

seronok!

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ berkata...

shima akak tak nak cakap benda lain. akak cuma nak cakap kau dah nampak KURUS!!!

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

shima...haziq awak tu mcm dah susut sikitla... kurang mkn ke skarang??

wahhh.... sporting la hubby awak..nak ikut awak pi kursus..masa awak kursus, dia jaga anak2 la yek... tapi betul gak kata dia..kalau drive tu, mesti penat...baik dok dlm bas, blh tido gitu...

tak sangka lak awak mabuk laut...sib baik tak uweekk....hehehe... so far, saya ok la dgn laut..pernah naik feri masa pegi pulau tioman..takut gak tapi Alhamdulillah ok.. balik lak kitorang naik bot laju.... tu seram sebab bot tu mcm berlanggar2 dgn ombak...mcm nak terbalik pun ada..hehehe..

Big Mamma Bukhari berkata...

hi shima..
tahniah dapat anugerah!! segala penat lelah u bekerja selama ni terbayar jugak akhirnya.. amin.. kerja kuat lagi pas ni.. usaha lagi gigih ok!!

seronok tgk gambar2 u kat langkawi!! u amik gambar ada seni.. i like!!