Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 29 Jun 2009

::... HaZiQ PuNYO.. aKu PuNYO GaK..::

suka gila anak jantan aku tu ....... apabilaaaa........... sudah ada H/P.........



dan telah ader Sim Card Hotlink............ uiiiiiii suka nyaa dieee....


H/P tu H/P lama aku .. aku dah beli H/P lain .... so sayang plak aku nak jual.... H/P tu En.Din bagi kira genap sebulan aku beranak kan aiman... kira hadiah kot......... tu yang sayang sesangat tu... nak lagi dalam H/P tu ader video aiman masa kecik.. dan Sim Card Hotlink Plak telah di seponsor oleh ACIK LIEYA yang VOQUE.........






Hotlink SimCard




di tujukan khas untuk.. Haziq Boolat



Suka laa tu

2 ulasan:

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

amboi..MAC lagi tu........ wah.... Haziq awak dah berhp... Haziq saya dari dulu dok ngendeng2, tapi tak diluluskan lagi...hubby saya kata tunggu sekurang2nya darjah 4.. hehehe... lambat lagi la nampaknya... so buat masa ni, hp lama tu saya bg main game & tgk video je... tak letak sim pun... yg bestnnya, dia siap demand..kalau result dia ok masa final, dia nak hp...amboi...sabo jelaa... bdk2 zmn skarang kan.. mcm2 la..

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

wwooiiyoooo
aunty jeless.... dok uitm dulu pon tak pakai hp agie tau!!!