Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 30 Jun 2009

::.. BiLa KaMi TinGGaL BeRTiGa ..::

erm... inilah nasib kitaorang setiap minggu kalau En.Din kerja Petang... tinggal bertiga.... kekadang tu aku rasa cam boring ajer... tu aku yang rasa.. anak-anak aku lagi laa boring.. sebab nya aku tak akan kemana-mana.... kalau En.Din ader petang mesti pergi ke taman ...... so hari sabtu tu.. aku pergi office.. sebab nak menyudahkan kerja-kerja aku... aiiiii kan nak ISO nie.. kena laaa habis kan kerja-kerja yang tertunggak tu kan... maka nya aku haruslah mengheret sekali 2 hero aku tu.. .. so sebelah petang habis kerja tu.. aku bawak laaa dorang ker Taman.. itu pun untuk pujuk aiman.. sebab lately nie dia payah betul nak makan... bila aku suh makan macam biasa laa ayat dia ".. tak dap aaaa mie atan.." (tak sedap laa ummi nak makan) yang si abang plak asyik laaa ".. ummi .. kita nak makan kat mana.." .. kekadang tu haziq sibuk nak ajak makan.. yang aiman plak bila dengar nak pergi makan dia bleh meroyan dalam kereta....... uiiii pening kapla tau..... sorang kuat makan.. yang sorang tak mau makan........ balik kisah petang tu... sebelum nak ajak g makan.. aku kata main taman dulu.. pastu pergi makan..... aiman angguk.. so petang tu tanpa berteman kan En.Din .. kami bertiga telah meloloskan diri ke Taman .. berhampiran dengan PICC... ( aiii kata orang putrajaya.. situ ajer laaa pun yang bestnya)......

haaa panjat .. jangan tak panjat
panjat laa sampai lobam

suka betul menyenggeh cam gitu


shantik tak.... heheh... kalau ader DSLR lagi best kann
tu lagi... cantikkkkkk
nie laa budak susah nak makan

dua badek yang banyak songgeh
esar.... ecik...
main lompat-lompat plak... aiman nyanyi lompat katak lompat

bila haziq jatuh.. aiman punya laa gelak.. "ummi atak atuh ummi..".. dia panggil haziq katak..

2 ulasan:

MaDiHa berkata...

akak lagi teruk shima... walaupun ayah dia ada... pun susah nak bwk gi tmn mainan... sian kat anak2 akak.. huhuhuu...

re: lorr.. ingatkan ada ler ice blended durian cendol tuu.. hehehe... shima try ler rebus (tanpa air) dulu sotong tu sebelum goreng... & jgn lupa buang dia punya mata.. kurangla sikit meletopnyer..

ejea aziz berkata...

ko ni..ecik esar...hehehhe...cun la ko nye shot...xde DSLR pn dh cun...cayalah ma...
aiman ni makin kecik aku nengok..