Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 29 Jun 2009

::.. BeRLaGo PuSaT..::

apakah.. tajuk di atas tu untuk 18sx........
tajuk itu ditujukan untuk apa?........
dalam family aku.. bila kitaorang dapat kad jemputan kawin... kitaorang akan kata..... Majlis Berlago Pusat.... heheheheheh........


uihhh... aku rasa lama betul aku tak pergi umah orang kawin makan nasi minyak.. kekadang tu aku rasa .. uiiii rindunya nak makan nasi minyak umah orang kawin... kalau setakat aku nak masak tu boleh sangat .. tapi aku nak laaa makan dengan suasana... kompang.. bunga manggar.. orang bagi telur... takkan aku nak masak nasi minyak pastu nak suh anak aku berlakon jadi pengapit dan aku dengan En.Din jadi pengantin plak kan... harus En.Din azankan telinga aku sebanyak 44 kali...


so nie antara pic-pic sepanjang bulan Jun.... aku pergi majlis orang berlago pusat.... syiok oooo... tapi yang sempat aku berphoto... hanya lah di majlis-majlis.. orang-orang yang aku rapat ajer.... malu sioottt... ader satu tempat tu.,. umah kawan En.Din dekat Klang ..... uihhhhh... tak kose aku nak berphoto.. dah laa panas... pastu orang-orang semua pandang aku semacam ajer.. nak kata aku tak pakai baju.. aku pakai.. nak kata aku make up over.. aku cuma pakai lipstik ajer.... suka hati korang laa kan nak pandang aku camna pun kan.... tapi yang penting makanan umah kawan En.Din tu sememang nya marvelousssss........ dan ader satu umah nie kan.. menu dia cam biasa tapi bila aku terpandang satu bekas .. aku tertanya-tanya.. adakah itu KAKI AYAM.... uiiiii.. tak pernah lagi aku nengok umah orang kawin hidang menu tu kan.. mak aku punya laa pelik..... tapi aku belasah ajer.. sebab kaki ayam adalah.. favourite aku....

nie kenduri dekat Cheras.. kira sedara gak ler
kusyuk tull.. abah aku makan

adalah menjadi kesukaan semua budak-budak termasuk laa aku

ini adalah pinggan aku dan aiman.. makan haruslah berkongsi

ahad baru-baru nie aku dapat undangan Berlago Pusat di Tanjong Karang.. yang pengantin tu pangkat anak sedara aku.. dan mak dia tu sepupu aku..... aku memang suka kalau dapat undangan dari sana.. aku suka ke sebelah kuala selangor tu.. damai ajer pemandangan.... habis makan nasi pengantin.. abang aku belanja plak makan mee bandung udang.. tempatnya aku kureng pasti tapi yang pasti depan tu ader laut......


sessi bergambar harus lahh ader kan...

aik.. tetiba bertambah sorang plak kan...

hannan laa.. aku geram betul dengan budak tembam nie tau.. asal duk dengan aku mesti nak nangis.. kalau En.Din ambik leh plak tergelak-gelak.... ooo yer.. hannan dah pandai senyum dan gelak.. apabila di aggah..


di tempat dan lakosi dituju selepas melantak di rumah pengantin..

suami ku yang kengkonon malu-malu taik ayam...apabila aku nak snap pic dia..

aku pun ader gak... pic di snap oleh Haziq...

Tiada ulasan: