Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 7 Mei 2009

::... HaBiH CaMNo..::


aku betul-betul tak sangka.. terkejut.. tergamam.. terkesima...... SEBAB bila aku melihat stroller nie...... bagi aku stroller nie sungguh cantik......... sekali...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AKU TERTIPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rupanya.... PET STROLLER..... huhuhuuhuhuuhu

akhirnya aku nak citer sebelum tu aku nak wakakawakakakwakakkakawakkakkaaaaa alkisahnya ...hari jumaat masa labour day tu.. aku keluar gi jalan-jalan dekat Mines.... aku masuk entrance yang betul-betul depan kedai PET SHOP.... memula tu aku pelik gak.. naper dekat Pet shop nie ader jual stroller........ bila aku kebek-kebek.. terteraaa laa tulisan di satu kertas itu.....

PET STROLLER RM 399.00

so.... macam mana korang nak nilaikan..... makhluk Allah yang satu nie pun pakai gak stroller cam gini........ adusssss cam-macam sungguh laaa.....

5 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

OOO ni laa yg akak ckp tu...hi hi hi...eh sebijik cam stroller budak tau....aduhai...anjing pun ade stroller kan.....dunia skrang ni...mcm2 lah!!!!

mysha berkata...

arGHHH shA pun terTipu ar kak....

sTroller hanjENg rupenyer...

☆ lieya latif ☆ berkata...

**happy mother's day kak shima**

neezareef berkata...

pergghhh..bio betikkk..
skali isi dlm..dog saje ke..
harga..x setanding langsung

MaDiHa berkata...

salam shima.. byk cerita yg akak tertinggal ni.. hehe.. anak2 sihat ker? lama tak tgk gambar2 dorang..
hmm.. pasal stroller tu.. hehe.. tak tau pulak ada jugak stroller utk anjing ni kann.. tp nampak sebijik mcm baby punya..