Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 29 April 2009

::...WaLLeT aKu.. PuRse aKu... ::

Sekali lagi aku telah di Tag... tapi kali nie aku di Tag oleh KaK Ai a.k.a KELIWON... hahahahhaha. jangan mare yer kak..... hhahahhaaahahahahaha.....

tag kali nie... Sila Tayangkan Beg Duit Aku..... cenggitu ler lebih tak kureng nyaa......jom nengok... jangan plak nanti ader kata aku riak laa ek... dah nak nengok kan... haaaa.. silakan....


::..Luar..::

haaaa... nie ler beg duit aku... nie kan aku dah tepek dulu... hadiah dari En.Din.. sempena apa entah aku pun tak tau.... nie kira beg duit aku yang ke 5 dari umur aku 20 sehinga laa sekarang nie umur aku 29 tahun 10 bulan..... serius aku pakai beg duit sememangnya lama ... yang sebelum nie aku beli masa haziq umur 5 bulan... dan baru di gantikan dengan yang ini.......

::.. dalam..::


ya Allah.. dalam pun nak nengok gak ker.. haaaa nie kira dalam.... merangkap sekali apa yang ader dalam beg aku nie... malas aku nak snap pic bebanyak... mana tak nyaa.. masa aku tengah dok snap pic gambar nie.. En. Din leh sound aku.. 'aik.. wallet pun nak bergambar jugak ker'... haa bukannya ader apa pun...itu ajer yang ader ..

B. Introduce your purse brand, price & where you buy.

BRAND: Sembonia


PRICE: Ntah mana ler aku tau.. En.Din yang belikan..


BOUGHT AT: En.Din beli dekat kedai Sembonia laa tu kot.....





C. Take out whatever its inside your purse



haaa. tadi kan aku dah tunjuk sikitkan.. nie plak kad yang ader.. tu i/c budak aiman... lesen memandu aku.. aku suka pic tu.. sebab masa aku pi kedai nak sanp pic nie aku mengandung baru 7 minggu.. dan yang ader gambar En.Din tu.. dah sah-sahla kan kad nikah aku...nie ajer yang mampu aku tunjukkan... dalam tu pun ader gak kad cucuk keluarkan duit.... kad itu.. kad ini... dan kad apa-apa laaa kan.... yang ado...

D. Tagged other 7 persons.

1. T

2. ejea

3. aimi


5. acik kiah

6. makcik esah ngajar gaji

7. makcik lina bini pakcik rais bas sekolah


aku tag 4 orang aje.. yang selebih tu.... aku hentam ajer LABU.......


E. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.

Purse akak kita tu... meriah sungguh.. macam-macam jenis kad ader... apa nak semuanya ada.. yang paling aku suka nengok lesen memandu dia... weeeiii kak jelitayu ko masa tu kak......dan yang tak tahan.... siap ader Yassin tu..
..AWARD...

dan aku gak dapat award dari KaK Ai a.k.a KELIWON...nie jugak comei tau award nie..aku pun murah hati gak laa nak bagi award nie kat korang yang sudi masuk.. menerjah.. dan membaca blog aku nie...

3 ulasan:

mysha berkata...

laMa giLer aKak paKai puRse aKak tu eK....

mAcAm2 adA dAlam puRse aKak baGus2....

ai berkata...

muahahahahahahaha!! aku tengok gmbr kat lesen aku tu cam bohsia! kahhhhhhhhhh..itu kau kata jelitayu??? :P

Big Mamma Bukhari berkata...

salam shima..

suh t jawab tag ni ye? nanti t buat ye!!

award tu nanti t angkut balik sekali.. :-) tq dear...

sejuk perut tgk haziq jd imam tu.. mmg syok bersantai2, mandi2 kat kolam tu shima.. t pun teruja sama.. x delah pandai berenang mana.. berendam ajelah.. hoho...

wah!! ikan2 piranha tu sedapnya menyantap makanan.. nasi kerabu u tu.. uish.. malas arr nak cakap.. uish laaaaaa...... :-)

have a nice day shima.. :-)