Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 15 April 2009

::... Si RaJiN DaN Si MaLaS

dah lama rupanya aku tak update.. entah ek.. sibuk kot.... dan lagi satu aku ader sikit rasa malas... MALAS.... yer aku nie memang ader perangai PEMALAS... uihhhh perangai nie memang susah aku nak lupuskan dari hidup aku nie....... kalau datang perangai RAJIN.. uihhh.. kalah orang-orang yang rajin nie tau...... kira time tu aku laaaa orang yang palingn istimewa aku rasa.. tapi kalau SI MALAS dah datang.. haaa ko nengok..... segala-galanya marveloussssss...........................
aik... banyak laaa celotehnya kan... nie aku nak mengatakan yang hari sabtu tu si RAJIN telah datang.... bila rajin dah datang.... apa lagi.... mula-mula aku ke PASAR dengan ditemankan buah hati pegarang jantung aku tu laaa.. EN.DIN.. ( ayat ambik hati,.. huhuhuh ) hehehehhe.. menu aku pada hari itu adalah... NASI KERABU...... dan dessert (warghhh siap dessert ko)... BUBUR BIJI NANGKA.... dan hari sabtu tu pun kitaorang tak kemana pun sebab DUNIA asyik MENANGIS.. dan sebab paling utama .. AIMAN DEMAM..

nie gambar bukan keluar dari dalam perut kamera aku tau.. aku telah menggunakan belas ikhsan dari Mr.Google..... aku tak sempat nak menyentap pic nasi kerabu aku tu.. sebab.. perut kitaorang yang menyentap dulu... MAKA NYA!!!!!!!!!!!!!!!! kira sama ajer.. cuma yang beza aku punya nasi Kuning..... itu ajer yang beza dengan gambar nie.... kira HALALAN TOYIBAN

1 ulasan:

aimi @ kamalina berkata...

suspen tau shima ni..awaitla tak shoot gambar yg real.. nak la tgk...saya ni tau mkn je...suka nasi kerabu yg biru tu....