Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 1 Mei 2009

::..PhoToG BeRsaMa HaNNaN AiSYaH..::


ini lah dia.... yang dinanti-nantikan... actually aku dah publishkan pada 23 April ari tu.. tapi atas permintaan Juru Photog.. so terpaksa laa aku holdkan dulu ......


nie kira hadiah dari aku untuk baby hannan..... puas hati laa dengan hasil kerja tangan yuzieamir nie.....so kembali laa saksikan HaNNaN AisYaH....actually
aku nie kira menyibuk ajer.... sesuka....lagi pun aku sebenarnya ader misi... hehehehhe.. misi itu adalah rahsia............tapi aku guna kamera murah ajer.. tak pakai DSLR pun...... thank's a lot to Yuzie....kalau korang nak tengok pic yang yuzie dah edit beautkids.





si Comeii HaNNaN AisYaH

suka arr pic nie...

Hannan tenung apa tu !!


opss..opsss.. time nie Hannan nak jatuh...

dah cam angel lak niece aku nie

si debob

besar nyaa mata hannan

perghhhh seksi mata dia

time nie mama terpaksa lap kain baldu tu.. sebab hannan dah shi..shi

10 ulasan:

Akupuntaktau berkata...

comelllllllllllllllllnyerrrr...

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

yg ni shooting guna kamera awak ke shima??? lawanya!!! mcm pro laaa.....

en_me berkata...

chomeyynyerrr hannan aisyah tewww..

btw, thanx mama singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg ittewww..

☆ lieya latif ☆ berkata...

ooo ini l aa pic2nye yeak kak...mmg cantik...ko amik pun dah cam photographer pro tau...hik hik hik

neezareef berkata...

eeeii..kiutnyaaaa

ejea aziz berkata...

sukeeeeeee sgt...
huhuuh aku dh verangan nti nk amik gambo mcm ni jgk..blh? ekekeke...lbt laie...
apsal ko lama senyap nih..cpt2 update..

Big Mamma Bukhari berkata...

hi shima..

comelnya anak sedara u nie!! cute betul!!

tq ucap tahniah pada kak long t ye shima..

t dh siapkan tag wallet.. ada kat entry mei dah tiba.. :-)

check it out!!

ai berkata...

Alamakkkkkkkk!! cantek2 la gambar!! mcm guna dslr je wei..model pon chumel gilos!!

YUZIE AMIR berkata...

huhuhu.tq Shima..
shimanyer gambar pun cun gak..weh apakah misi mu itu?haaa?oo nak beli dslr gak eyyyy?
Selain beautkids..bley gak tgk gambar Hannan kat sini.. http://yuzieamir.blogspot.com/

eeeii geram betul tgk gambar Hannan tak puas2 rasanyerr...

MiaIrdinna berkata...

cute...dah besar leh jadi model nih...