Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 23 April 2009

::... aTTeNTiON..::





PERHATIAN..


ENTRY BERPHOTOG BERSAMA HANNAN AISYAH TERPAKSA DI HOLD KAN DULU...



ATAS SEBAB - SEBAB YANG TAK DAPAT DIELAKKAN.... ENTRY ITU AKAN DI PUBLISH PADA 1 MEI 2009... JANGAN TANYA KENAPA TAU....... HEHEHEEE


gambar tadi tak leh nak publish.. gambar aku dengan Hannan pun jadi lah

si tembam ku.. Haziq Irfan

semalam aku pergi klinik.. tak tahan laa .. sakit gila pinggang aku.... memula tu aku pergi klinik kesihatan.... fullamak.... penuh gilaaaaa......dan disebabkan aku malas nak menunggu .. aku telah berpaling arah.. aku ke klinik berbayo laaa plak... tahan laa aku weeeiii nak menunggu lelama kan.... Doc. terkejut sebab pinggang aku bengkak... dan Doc tu scan .. peranakan aku ader jatuh sikit... so Doc advise suh aku berurut....... dan dengan bangganya semalam aku telah mendapat MC dari Doc yang penuh budiman itu... hehehehehhe.... makcik suka.............pas.. keluar kinik... tetiba aku gegatai meninjau di Proton Edar....... sesajer nak menengok kereta EXORA tu..... hari tu aku nengok yang M-Line punya.. aku rasa tak berbaloi langsung.... tapi bila nengok yang H-Line.. perghhhh cantik laaa plak... tapi itu semuanya angan-angan kosong belaka... nak sedapkan mata nie kan...... B.. bila kita nak tukar kereta kita tu ek... hehehehhe.....

6 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

cantik pic ni kak shima...jom angkat slr jom he he he...

ejea aziz berkata...

YE YE...SGT CANTIK...
sila la angkat satu SLR..hehehe..
ma..muka ko berseri2 n nampak lg slim wei...ayu gitu...

mysha berkata...

cIan aKak...daH g berUrUt ke BElom tuh?? kaT cni ADa ker AkAK teMpat berUrut??

akubye berkata...

Poi deh ngurut.. sok dah banyak masuk angin payah plak... weh kau duduk Lembah Jaya Selatan lagi ko..? den dulu nginap kek situ gak.. lamo dah lopeh2 SPM dulu gak eh dalam tahun 95 kut... banyak gak kenangan syahdu kek situ...

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

akak gak yg blm tgk lagi exora tu... teirngin gak nak usha...tapi usha ajela...

ILA berkata...

k.shima..ila dapat menembusi blog k.shima...huhuhu..xth plak k.shima ada blog.tp kita baru nak bljr ni..tulun.tulun..nak buat cmne ni...