Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 30 April 2009

::... DaH CaM eSoK NaK RaYa..::


uihhhh... sunyi gila jalan pagi tadi...kalau tak haaaa... menimbun kereta dekat bulatan putrajaya tu... ehhh dorang nie dah cuti ker ?...... mak aiiii awall gilaa dah cuti.. oooooo dorang nak balik kampung kot... atau dorang nak pergi bercuti... cuti-cuti malaysia kot........... aku rasa dah cam esok nak RAYA laaaaaa plak.... nie aku dekat office nie ader laaa 2.. 3 .. kerat dah bercuti... meja dah kosong.... alahaiiiii sonok gak ek...... jalan-jalan... balik kampung........ aku!!!!!!! setahun sekali baru laaa balik kampung nu!!!!.....tu pun balik kampung En.Din laaa dekat kelantan... kalau kampung aku tiap-tiap minggu aku leh balik... 'sekentut' ajer umah mak aku tu....... anak aku asyik laa nanya aku.. 'ummi nanti kalau nak balik kampung kena cakap dengan cikgu dulu tau....eh.. bila kita nak balik jumpa tok ayoh dengan tok mek nie ummi.. orang lain semua balik kampung'..... habih camno..... dah omak ko nie tak ado duit nak berjalan... asal balik kang.. RM 500 tak cukup.. makan lagi.. minyak lagi.... nak itu .. nak ini.... haaa sudahnya... adalah lebih baik kito duduk umah ajo laaa kan......... hehehehe.....

hari nie aku rasa pun cam aku nak ambik half day gak laaa.... tu si haziq pagi tadi aku hantar pergi taska badan dia panas lagi.... boss aku lak pagi nie ader meeting ... so makanya tak leh laa aku nak ber EL hari nie.. .petang kang ok laa kot... En.Din pun demam lagi .. tapi subuh sepi'e.. dah berangkat ke tempat kerja... aiiiii En.Din tu kan pekerja yang berdedikasi..... biar sakit.. asalkan kerja jalan..... suka hati laa hai... malas nak mengomel lagi........


di kesempatan nie gak aku nak menggucapkan 'SELAMAT HARI PEKERJA".. kepada semua warga-warga makhluk ALLAH dimuka bumi ini...... dan tak lupa gak kepada suri-suri rumah jugak 'SELAMAT HARI PEKERJA'.. tanpa mereka.. tak bersih laa umah... tak dapek laa orang rumah tu nak makan kan..... so selamat laa yer!!!!!

7 ulasan:

Akupuntaktau berkata...

..Selamat Hari Pekerja..

tRuly tO be mYself 'Qa~ berkata...

selamat hari buruh....
heee..
saya pUn nak half day laa aheheh

yatt berkata...

haah kan kak, yati pun pelik ari ni sunyi je start dari bangi sampai putrajaya tak jam pun
:-)... tu la td husband yati ckp org dah start cuti ni balik kg...

Big Mamma Bukhari berkata...

shima..

selamat bercuti ok..

selamat hari pekerja..

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

hehehe...mmg sepi pun..kat ofis ni pun saya sorang je...yg lain2 dah balik KL... tak sabo2 la depa ni... mentang2la saya org sini..mmg tak pegi mana... nak tak nak kena la keje cam biasa..

en_me berkata...

selamat hari pekerja akak shima itteww..

Akupuntaktau berkata...

mmg ler cam nk raye kak..time kite nk balik ke Gopeng mak aiihhh highway jam giler...sah2 sume org balik kg..huhu