Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 24 April 2009

::... BiLa PiRaNHa MeLaNTaK..::



hari nie aku nak citer apa yang telah berlaku dekat office aku..... yer sila rujuk pada tajuk...

kenapa !!! terkejut ker............ hahahhahahahahhahaha

hari nie buat entry petang sikit.....

sebabnya..... terlewat.........


semalaman aku bersekang mata... memasak makanan untuk aku menjamu piranha melantak... hahahahhahahahahhahahaa....... weiii kengkawan jangan marah aku ek.. nie ayat lysa..............


tak ..... sebenarnya.... aku dah janji dengan budak-budak office aku nie nak masakkan........... NASI KERABU.. sajer nak menjamu dorang ajer... tapi bukan semua... aku belanja geng-geng aku ajer.. segan laa plak nak panggil satu floor aku..... sebab bukannya sedap mana pun... sekadar leh telan ok laa kan......


tapi kan aku sorang yang bawak makanan....LYSA .. bawak kopok.. dengan ayam cili..... AIDA.. coctail...... Nogha... buah kiwi yang ber......... dan Puan Lieya... air ribena........... so adil laa kan.......


yang best tu.. makanan punyalah banyak.. tapi yang melantak cuma 5 Piranha... dah kata Piranha kan....


antara makanannya.....

nasi kerabu ku


ahli piranha tengah menghidang

ahli piranha yang paling Voque

ahli piranha yang paling tembam dan montel yang tengah melantak

dan ini ahli piranha yang paling psiko....

8 ulasan:

Emy Omar berkata...

Rajinnye awak shima..sedap la nasi kerabu tu nak sikit..kita suka sangat nasi kerabu tau..suke giler tapi tu la tak pandai buat & malas nak cuba nampak macam susah je..tapi awak memang rajin la..kalau la kita satu ofis kan boleh tumpang rasa ha..ha..ha.

☆ lieya latif ☆ berkata...

hahahahaahah...betul2...pirana melantak....gile laa byk gile org makan, tak penah makan nasi byk cenggitu...mekasih tau kak shima....mmg sedap gilos...patut le si haziq tu boleh tembam makan air tangan umi die..sebab sedap gile......

haaa tang buah kiwi tu dah tau dah....buah kiwi berBULU hahahaahahahaha....kite kan mmg suke buah2 n bulu2 nie...pandai kak nora cari buah tuuuuu muwahakakakaakakaka.....

ILA berkata...

wuu..perghh..msti sedap n.kerabu tuee...kita suka bc blog..tp kita xpndai buat blog..skrg baru nak stat

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

weiii sampeii ati x ajak akuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ai berkata...

kau tak tengok lagi kalau pirahna ai ni yg masuk group skali. Skali ngap! abis licin ngan bekas-bekas skali aku telan! kahhhhh

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

amboi.....mkn2...nasi kerabu lagi tu....bestnya.... si lieya tu pun ada...korang mmg satu department ke??

Nora berkata...

salam kenal.hai salam.minat jd beauty consultant/cuba produk marykay,singgah blog sy yer

neezareef berkata...

jeles ahh mkn nasik kerabu berjemaah..msti sedap tuh