Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 6 April 2009

::...BiLa MaTa aKu SuKa LiHaT..::

tarikh:... entah aku tak ingat laaaa...
masa:.. masa aku snap pic nie.. jam tepat menunjukkan 5:15 petang..
kejadian:.. masa nak ambik haziq dekat taska, JPM
nie lah dia... aku suka sangat memandang ke Langit... melihat keindahan langit... bila aku pandang langit.. hati aku rasa tenang ajer...... dan bila aku tengah marah pun... bila aku pandang ke langit .. rasa hilang habis MARAH aku tu... soft ajer aku rasa masa tu..........

3 ulasan:

Akupuntaktau berkata...

lama xnampak kak..hehe

Zanna_MamaBatrice berkata...

aku pun sama kak
suke tengok langit
cam tenang jer....luas mata memandang...dan aku rasa, masalah aku akan hilang bila memandang keluasan langit yg biru itu....

dulu, aku ngan kengkawan suke berangan nak kawen atas langit....giler keji kan....imaginasi tahap tertinggi tu kak...ha ha ha

neezareef berkata...

leh jd terapi gak nih