Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 17 April 2009

::... aNaK aKu KaH iTu..::

aku malu siot.............................
malu yang aku rasa.... cam nak menyorok muka aku dekat
tepi pokok.. tepi dinding....kalau aku nie kecik dah akku masuk dalam lubang tikus tu... aik.. berani ker.........

KENAPA AKU MALU.....................

al-kisahnya.... semalam aku pergi MAYBANK.. sebab nak masukkan duit....
dan sedang aku kusyuk menyemak no. akaun dekat maybank 2u..
dengan tetiba nyaaa ..... aku mendengar sore ..
"UIIIIII BANYAK NYA GAJI"...

aku rasa macam sore anak aku ajer tu... sekali pandang...
YA ALLAH ANAK AKU...... HAZIQ!!!!!!!!!
cuba korang bayangkan ek... dengan muka menepek di tepi auto teller tu...

MALU AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ANAK AKU KER TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 ulasan:

neezareef berkata...

eheheheh
x leh smpan rasia nih..bhaya...

len kali kena nyuruk2 la dr haziq...kena aim kang..hehehe

aimi @ kamalina berkata...

hahaha...nama pun haziq..mesti ada je yg dia buat.... tu tandanya dia cerdik...nak tak nak kenala tebalkan muka yek...Haziq saya lagi best... hari tu saya tgk citer The Biggest Loser tu... pastu kan sedap je mulut dia cakap "maklang blh masuk rancangan ni sebab maklang gemuk"...adoi... selamba je dia cakap gitu kat biras saya... saya ni dah segan, siap jeling2, jegilkan biji mata supaya suruh dia stop cakap mcm tu...

☆ lieya latif ☆ berkata...

keh keh keh mmg kepochi si haziq nie....sure org yg die tegur tu segan....hi hi hi...

tp takpe kak, budak bijak n berani jek yg akan buat camtu .....

***nasib baik die tak mintak duit sekali, kalo tak lagi haru ko kak...keh keh keh

ai berkata...

Tu ok lagi shima oiiiii!! dari anak aku si Angah tu..ngan sore nyaring dia "oooooooo..benda ni memang kasi mama duit ye? mama mintak je dia kasi ye mama??" ha???? anak sapa la tu?

Emy Omar berkata...

Hi..hi..biasa la shima bebudak..tapi kelakar la bila dia buat cenggitu kan..bertuah sungguh ye

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

uish....
bahaya ini budak...
tu baru dia pok pek pasal gaji...
kalau hal2 lain...?

he he he......

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************