Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 29 April 2009

::... aiK TaKKaN NaK MaRaH KoT..::


uhhhh... panas-panas....... letih siot.....

nie aku baru balik, ambik En.Din dengan Haziq dekat Klinik Kerajaan...

hari nie... 2 mamat tu demam..... aiman?.... aiman alhmdullilah sihat....


nie aku nak citer sikit.... bengang ader... marah ader..... tapi yang paling banyak kelakar...

hahahahahhahahahhhhhaahahahahahahahahhhahahaaa..,wakakakkakakakakakkakaka..


citer nya.. tadi aku pergi ambik En.Din kat klinik... masa dekat traffic light tu.. adeer laa satu keta kancil nie.. no. pendaftaran kereta sabah......... lampu dah hijau.. keta tu tak jalan.... En.Din apa lagi tekan Honnn laaaa kan...... ala bunyi kan sikit ajer.. .. masa aku nak ke kiri jalan... tetiba dia himpit kereta aku.. ekelehhhhh mamat nie.. apa hal lak nie.............. bengang laa aku.. dah laa kesan kena sondol ari tu tak baiki lagi.. nie ko nak himpit keta aku lagi apa hal kan.... aku nengok ajer laaaaaa.... pastu tetiba dia bunyikan hon kereta comeii dia tu....apa hal lak tu !!!!!!! masa berhenti traffic light sekali lagi.. dia tunjuk-tunjuk dekat aku.... eh.. apahal lak........ aku tanya En.Din pun En.Din sengih-sengih....

oooooo aku tau naper.. rupanya dia tak suka kot orang bunyi kan honn dekat dia kot......

habih tu kalau tak suka sila laa engkau perihatin bila memandu........

bagi aku kalau ko nak tunjuk ker atau nak marah ker..... aku pedulik apa!!!!! ader aku kisah kan..... kalau berani keluar ajer laa dari kereta ko tu........ aku bersedia ajer.....kalau dah dengan pompuan nak buat gaduh.. memang ko nie..... arghhhh faham sendiri ajer laaaa.....

3 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

agaknya dia tgh mengelamun lah tu... pehtu di kejutkan den hon.... hahahhahahhah... sabau yer... mmg ada pemandu tak berhemah camtu..

Big Mamma Bukhari berkata...

salam shima..

t pun suka hon keta bila ada org2 lembab gitu.. mcm jalan tu dia yg punya.. x pkr pasal pengguna jalan raya lain dah.. apa kes kan?

patutnya kalau dh lembab cam tu dok umah ajelah.. hidup jgnlah menyusahkan org lain..

ejea aziz berkata...

hehehhe...dia terkojut la tu...dh salah dia nk marah plak ek...
dh baik ke blum...apak n anak...