Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 6 April 2009

::... aHaD MeNGeMuKKaN..::



tetiba aku buat entry ahad dulu.. entry hari sabtu.. aku kena bekukan dulu......



hikhikhikhikhik.....................



yer tawan-tawan.... semalam aku telah mengembangkan lagi badan aku dengan masakan aku.....


pepagi lagi aku dah kuar umah... kesnya... akak aku tepon kata nak datang umah aku.. so aku beli laa barang-barang nak masak..... lepas balik dari carefour.... aku dengan cergasnya... buat breakfast dulu untuk 'tembolok' En.Din dengan 2 hero aku tu.... aku masak MEE UDANG... maaf laa yer .. tak sempat aku nak ambik gambar.. sebabnya.... lelaki-lelaki di rumah aku time tu tengah kelaparan tahap maksima....... mau tak nyaa... sarapan pukul 11.00 pagi.... hahahhaaa.... cian perut dorang.... perut aku!! tak kisah sangat sebab aku dah melantak roti BUTTERSCOTH..


sebelum akak aku sampai.. aku buat kek kukus dulu.... hehehehhehee.. dengan ini aku nak mengumumkan yang kek aku kali nie TELAH BERJAYA DENGAN JAYANYA....... (aksi riak sikit)...... uihhh marveloussss kek aku nie... tapi kek aku nie terbelah tengah-tengah laaa... kesnya aku lupa tutup dengan FOIL masa kukus ... arghhhhhh.. tak heran laaa janji SODAP...... En.Din makan pun ader feel.. makan di balkoni sambil menikmati keindahan bukit di waktu hujan lebat... tapi silap arr. aku tak snap gambar En.Din masa makan tu.. 'nyese... teman weiiii'
akak aku sampai.. aku apa lagi berkelentang kelentung arrr... masak STEAMBOAT...................... kali nie aku buat dua perisa.. satu yang biasak.. satu lagi... TOM YAM punya... tu laa favourite aku......... weiiiiii sedap gilak laaaa.... yang TOM YAM punya..... tak nyesel aku masak laaaaa........ sebab mereka-mereka melantak dengan penuh LAHAP NYA..... tapi aku cuma snap pic kuah ajer laa yer... malas aku nak ambik gambar yang lelain nya..... banyak kerja lagi aku nak dibuat dekat dapur tu..

pastu akak aku .. tetiba lak dia nak makan PIZZA... ishhhh... perut apa pun aku tak tau laaa... kebetulan laa plak dekat umah aku ader bahan-bahan semua.. apa lagi.. buat pizza plak laaaa... tapi bukan aku yang buat OK... akak aku yang buat... aku tak reti + malas......... haaaaaaaaa kooo ambik sekali buat sampai 5 .. tapi tak habis semua laa makan.. ader lagi tu haa dalam peti ais rumah aku .. kalau laaa habis melantak tu semua tak tau laa aku jenis perut apakah itu...

yer sila laa lihat betapa tertariknyaa KEJU itu...... maka dengan ini aku istiharkan bahawa aku tidak boleh makan apa-apa pun untuk hari nie... POSE.. uihhhh tak bleh.. sebab teman tengah bercuti... tapi tu ler... makan tak hinggat DONIA...................

4 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

wah sungguh rajin kau yerkkk..... terliur aku tgok cheese tu.... mintak sket cek cekelat tu..

aimi @ kamalina berkata...

amboi..ni semua makana yg menggemuks kan... hehehehehe..paling tak tahan pizza tu la..... nampak yummy gilerr... ada balance ya?? pos sikit la ke sini....

neezareef berkata...

perghhh..rata2 blog ni kalo pas weekend mmg mkn2

ai berkata...

oiiiiiiiiiii...!
rajin giler kau memasak. Kan bagus kalau kau duk kt sebelah umah aku ni. Leh aku tompang makan.. ;P