Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 4 Mac 2009

::.. NoN AdO mOOd..::

aku minggu nie tak berapo nak ado mood... badan nie rasa lotih... otak nie raso blurr.... pastu aku rasa cam nak MARAH dan MENGAMUK ajer.... tapi bukan dekat semua orang aku nak AMUKKAN... adalah...... KENAPA NI!!!!! hari nie pun aku g office En.Din hantar.... lagi pun aku kena tunggu dia gak sebab si Aiman dengan Haziq demam... so semalam aku dah cuti dan hari nie... turn En.Din plak jaga...... arghhhhhhhhhhhh Rimas laaa......... dah laa kerja aku tengah melambak nie.... camana ek aku nak SERU balik MOOD aku nie..... TENSIIIIIII

7 ulasan:

ai berkata...

nape lak kau ni..angin pus pus masuk badan yek? hihihi

lieya_latif berkata...

mesti nak peyod nie...semacam jek mood ni....jgn ckp minggu ni minggu sentap dah yeak....he he he he

Zanna_MamaBatrice berkata...

kak
aku pun kecelaruan emosi ler minggu nie
hu hu hu

Big Mamma Bukhari berkata...

sedapnya pai ayam tu.. pandai shima buat.. t kalau jenis makanan gitu tak reti dan macam tak ada hati nak buat.. coz pk kaedah2 nak memjadikannya tu pada t agak rumitlah.. tp kalau ikut betul2 boleh kot! saja malas.. rajinlah shima ni.. rajin cuba resepi baru.. mmg pandai memasak.. jeles nieh! hehe...
knp bad mood? anak2 demam ye? keje lak byk pulakkan? sama ngan zanna gak ni.. mood sentap minggu ni.. hehe.. t lak?? kadang sentap.. kadang ok.. kadang sentap.. em, biasalah tu shima. nak masuk umo 30 ni. hehee..

aimi @ kamalina berkata...

hmm...rasanya ni org ketiga yg mengalami mood yg agak2 kurang baik... mood apa tu?? mood sentap?? jgn sedey2..ceria selalu yaa...

Emy Omar berkata...

Period ker?Moody semacam je..take time ok relaks & cool bebeh

~~ciklinn~~ berkata...

hahhahhahah linn dah dpt dah penyakit tu minggu lepas.... bak kata kak ai angin pus pus datang