Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 23 Mac 2009

::.. MiNaH SaLLeH SeSaT..::

haaa tengah aku dok kusyuk masyuk tengok belon panas di udara tetiba aku terpandang satu kereta .. yang sememangnya PERGHHHHHHHHHHHHHHHHH.................................................. gila punya sport.. AUDI.. dekat Malaysia tak dak nie jenis kereta tengok arr no. plat kereta tu.. entah datang dari mana pun aku tak tau...... sport ok.... dah cam keta Ferrari .............................
tu 2 orang minah salleh tu yang drive... tetiba rasa cam minah salleh nie sesat ker... ahhh lantak laa.. tapi yang aku nak citer nie... kelakor siut.... En.Din leh perati kan minah nie... masa kereta nie nak jalan.. tetiba dengar cam masuk gear tak betul.. pastu... bunyi semacam ajer.. ibarat cam gini laaa.. macam kita baru nak belajar kereta laaa............. kereta sport.. bergaya.... tapi kalau bawak cam hampesss tak best gak kan... arghhh suka hati dia aarrr... yang aku sibuk apa hal plak kan.. tetiba lak menambah DOSA.....

11 ulasan:

Emy Omar berkata...

hi..hi..kelakar la ko ni shima..eh,chubby la anak sedara awak tu geram tengok rasa macam nak gigit je pipi dia tu

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

kak shima..
cuba bayangkan kita pi opis bawak kete tu

perghhhhhhhhhh gempak
mantop....kekkekek

kak shima bawak 1
yanie bawak 1

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

ai berkata...

Fuhyoooooooooooooo!! rasa mcm kat Miami tp ade petronas lak gambar tu. kahhhhhhhhhh :P

ala, minah tu bukan apa..dia 'kaget' sbb ramai yg nengok..

shimazahar berkata...

yanie ..
kalau kita yang bawak kereta nie alamatnya.. .. tak berjalan laa kereta tu... bukan ker kita nie MINAH AUTO....

awak ingat tak ayat nie....
"orang pemalas ajer yang bawak kereta auto"..... huhuuuh

shimazahar berkata...

kak ai...

anggap ajer gambar tu di miami.. cuma tetiba petronas terdampar dekat sana satu.. dan pekerja adalah orang-orang kulit hitam....

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

kak shima...

hehehhe...sape eh kuarkan ayat tak sayang mulut tu?

hik hik hik...

ingat2 lupa lak....

(^_^)

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

tgh fikir nak approve ker idak komen kak shima tu

hhehhehehe....dia baca gak blog yanie.....kang kantoi....


ahaks~~~~

♥ Cik Puan Mimi ♥ berkata...

tengok minah salleh tu, tetiba terasa plak kita ni kat negara omputeh .. tapi........ ohh rupanya aku bermimpi.. hahahah..

dorang buat apa yek kat sini, canggih betul kereta dorang.. mesti kayo rayo kan.. kat sini mana yang mampu lagi pakai keta cenggitu kan

Akupuntaktau berkata...

huhu..gler ah kete..

Huish sape yg bg statement "orang pemalas ajer yang bawak kereta auto"?

terasa den! hahahaha!

pttnye akak jwb bukan mls td sbb dh ade kemudahan, so xyah ssh2 nk tekan clutch..hehe

lieya_latif berkata...

pergh...meleleh ayaq liur tgk keter ni kak oiii...cube bygkan kalo aku yg bawak kak....harus di 'mak datin' tu makan hati tak hahahahahahahaahah....jahat2

kak, ko sempat jek kepochi2 snap pic dieorg yeak....

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

hohohohohoh audi.. bila mau dapat satu nieh....