Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 25 Mac 2009

::.... KeMBaNG HiDuNg...::


weiii apa hal plak tetiba nak kembang hidung lak nie... ishhhh tak faham laa aku dengan pompuan sorang nie..... kah..kah...kah....kah.... ahak'sssss.......


aku sajer nak kembangkan hidung aku yang sememangnya dah sedia kembang nie kan... dan dengan tetiba kau nak buat ayat riak...... WEIIIII AKU DAPAT AWARD LAAAAA.... ahahahhahahaaaaa.................... kan aku kata aku nie suka perasannnnn............. ahahaha... maunya aku tak happy.. bukan satu tapi sekali dua arrrr......



award nie aku dapat dari CIKGU ... cikgu nie Emy laaaa... haaaaaaaa.... thank's Emy.. I LiKe....

6 ulasan:

tRuly tO be mYself 'Qa~ berkata...

waaa... dapat award ke..? bestnye...

cantik blOg ni... heheh nak swinggg jap..

neezareef berkata...

best kan dpt byk award

Puan Iza berkata...

ooo dpt awards....bestnya...

♥ Cik Puan Mimi ♥ berkata...

tak nak pas ker award ni kat orang lain. heheheheh

en_me berkata...

sonoknyerr dapat award .. hi akak shima teww, salamms dr me dikejauhannns

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

best nyer dapat award!!!!