Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 20 Mac 2009

::...HanGiN MaK LaMPiR..::

ishhhhhh dari petang semalam aku rasa cam nak mencarut.. bukan nak rasa lagi tapi aku telah melakukannya... mencarut .. memaki.... mehamun....... ishhhhhh apa-apa laaahhhhh.. GERAM.. aku....

KALAU TAK RETI JANGAN SESUKA HATI KO NAK MASUK ATAU PARKING TEMPAT SEMPIT... BODOH...


perangai aku nie .. kalau bukan salah aku... jangan sesekali ko nak blame aku..... berangin mak lampir laa aku nie.........

asal korang pelik ker naper aku tetiba HANGIN MAK LAMPIR.......


apakah ini...

haaaa tengok nie.... pintu kereta aku telah di gobek oleh bontot kereta manusia yang paling bodoh tak reti bawak kereta...... sememangnya orang itu BUDUSSSSSS.......

NI KIRA KES LANGGAR LARI..OK................. %#$$$$@*

terkejut beruk aku.... tetiba pintu kereta aku jadi cam gini... hai kereta apaa laaa nasib ko bulan nie.. asyik malang ajer.... kira duit aku pun kira malang gak laaaa........ TERBANG........

pas tu aku dengan rasa sedih menelefon En.Din..... bukan dia simpati dengan aku... tapi lagi di marahnya aku........ huhhhh!!! kalau cam gini baik tak yah mengadu........ bengang.. bukan aku yang langgar .. orang yang langgar kereta tu... mana laa aku tau........

p/s...:: KEPADA WARGA KKM YANG MELETAK KERETA ANDA DI LOADING BAY E6.. AWAS.. AKAN AKU CARI SATU-SATU KERETA YANG BERDEKATAN DENGAN KERETA AKU SEMALAM... JANGAN CUBA NAK LARI.. AKU KENAL KERETA KORANG!!!!!!!

4 ulasan:

neezareef berkata...

iskk..sakit nye ati
sedap je at least tinggal la note ke mintak mahap ke hape ke..
ulur sepuluh dua ke..

Zanna_MamaBatrice berkata...

hu hu hu
tatut tatut...kak shima dah mengamuk

aku sokong kak
ko cari jer malauntut yg dok gesel keta ko tu...
udah ler keta ko calar balar...kena marah plak ngan en din....
harus ko balas kak....

IdzaRis79 berkata...

Apalah nasib kan?
tu yg kita marah kalu org tak reti bawak keta..nak jugak bawak...

aimi @ kamalina berkata...

adoi..mmg panas hati..kalau saya kena pun mmg hangin satu badan... cari jgn tak cari shima.. pastu ko corek sket kete org tu lakss..