Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 24 Mac 2009

::... BoLeH KeR CiNTa SaMPaI Ke EtHoPia..::



HALWA TINGE KORANG EK.... LAGU YANG AKU SUKA LAYAN KALAU PERGI KOKE



Kalau kau Benar Sayang Padaku
dan Kalau Kau Benar Cinta
Ucapkanlah.. Janji setiamu..
kalau kau benar sungguh mahu
semua milikku untuk mu..
jiwa dan ragaku. semuanya untukmu...
Bukanlah emas permata.. (intan Berlian)
juga bukan gemerlap dunia.. (bintang-bintang)
bulan madu.. aku pun tak minta..
asalkan kita dapat berdua..
aku pun bahagia
kemana pun kau pergi.. ku kan ikut kamu.. walau kehujung duniaa.....
c/o
jangankan gunung fujiyama..
puncak himalaya ku ikut kamu..
jangankan ke kemboja
ke ethopia ku ikut kamu...
kalau memang kamu cinta aku...
ke kutub utara .. aku ikut kamu....
jangan..jangan...janganlah kau ragu-ragu sayang..
jangan..jangan.. jangan ragukan cintaku...
jangan..jangan.. janganlah bimbang dan ragu sayang..
sumpah mati.. aku cinta kepadamu..

3 ulasan:

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

yanie pun suka lagu iniiiiiiii

cinta ku tertinggal di shah alam.....oppppsss.....hehehheheh

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

komen kak shima tu....
yanie takut nak tekan approve....

ahhahahha kang dia baca...SENTAP lak....kekekkek

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

green apple berkata...

apa lak tak boleh nya.
si faizal tahir tu lagi over okkkk, sampai ke syorga lagi.