Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 20 Mac 2009

::..DaN SeBeNaRnYa..::






LIRIK DAN SEBENARNYA - YUNA

oh bulan

enggan melayan diri ku lagi

pabilaairmata membasahi pipi

dan lagu-l agu di radio

seolah olah memerli aku

pabila kau bersama yang lain

adakah perasaan benci ini

sebenarnya cinta yang masih bersemadi untuk mu

dan sebenarnya ku mengharap kan

di sebalik senyuman mu itew kau juga merindui aku

tarn tarn tarn

ku anggap

ku pura pura ku bahagia

ku enggan melihat kau bersama si dia

oooh ku akui cemburu mula menular dalam diri

pabila kau bersama yang lain

adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta

yang masih bersemadi untuk mu

dan sebenarnya ku mengharap kan

di sebalik senyuman mu itew

kau juga merindui aku

pabila kau menrenung matanya

ku rebah

jatuh ke bumiiiiii

di saat kau benar benar mahu pergi

seperti ku bernafas dalam air

4 ulasan:

Emy Omar berkata...

Kita pun dah mula minat yuna..especially lagu ni la..
Sian awak shima dah jumpe lom orang yang sondol keta awak tu..siot tul la orang tu eh

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

NI KOMEN LARI TAJUK N3 LAGU YUNA NIH....


muehehehe...
ni yanie mai nak kembali mengkomen...

kekkekeke...dah balik Putrajaya dah....

tu la...yg kat telinga tu wajibul qonnah bawak...tak yah kalau dengaq lagu tak pakai benda alah tu...

hehehhe...mandi tetap mandi...
tp berapa kali sehari...biar lah rahsia...hahahha....

kak shima...letak la kotak chatting kat muka depan blog tu..senang nak chat2....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

Akupuntaktau berkata...

wah kakshima pun dh layan Yuna nih..hehe kite ni punya laa ketinggalan zaman tau lg ni pun sbb Aishah Af7 tuh nyanyi...huhu..tp mmg best la lagu nih :))

akak kita dah start blogging...:)

miMiE aZim@Sk ^V^ berkata...

ooowwhhhh terminat jugak.. selamber...
weih apa citer keta kena sagat tuh????