Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 21 Februari 2009

::... ToLonG GaNti YeR En.DiN..::

begitulah agaknya kehidupan setiap yang bernyawa dimuka bumi ciptaan Allah niee... ader macam-macam gaya..cara.. pe'el.. ada yang Kaya .. ader yang miskin.. ader yang pandai dan ader gak'sss yang Munggguuuukkkkkksssssssss........................

itulah dia hamba Ciptaan ALLAH S.W.T yang bernama MANUSIA....


APA YANG KO MEREPEK NIE HASHIMAH MD ZAHAR.........

oooooooKKKKKKKKKKKKKK citer atas ti sekadar selingan ek...

apa yang aku nak tulis nie ek.. aku tak dek idea laa.. oooo cuma hari nie ketika ini dan saat ini aku ader di office tengah menyiapkan kerja-kerja yang aku rasa sepatutnya aku boleh siapkan hari isnin .. tapi aku sajer gegatai nak datang buat gak dekat office...semalam ingatkan nak bawak balik ajer.. tapi disebabkan komputer aku dekat rumah tu dah 'ngok' so terpaksa laa aku buang kan hasrat kerajinan aku tu .. kepada EN.DIN... "sila laa gantikan balik PC UMMI tu yer.. PC tu rosak pun disebabkan anak jantan kesayangan BIE tu gak.. nanti bila UMMI further study nanti susah laa UMMi nak buat kerja-kerja rumah tu...tapi taknak PC setongkol tau.. kalau lagi best kan UMMI nak HP TOUCH SMART.. ganti yer...." haaaaa GITU.........

5 ulasan:

[[ yong ibu chem ]] berkata...

hahahahaha

best tul ayat goda2 akak tu! harap2 semoga impian akak tu tercapai.

aimi @ kamalina berkata...

wah.....kalau dpt tu mmg canggih woooooooooo..............

rose emely berkata...

woi....!!!
jgn nak menyebok...
bior gua dpt dulu....baru leh beli
tak puas hati ni!!!
harus ku giatkan aktiviti menge'pow' ku....lalallalalaaa

Zanna_MamaBatrice berkata...

puas hati tu kak kalu en din ganti ngan yg tu.....mau ko tido peluk lappy tu kak...ngeh ngeh ngeh....

Emy Omar berkata...

wah bestnye nak dapat yang baru eh..