Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 17 Februari 2009

::..Mc..KoKe..GeNG..::

Semalam.. tetiba kepala aku berat.. dan pusing dan rasa mual.. jangan ingat aku pregnant plak ek.. tapi dah lama aku tak kena sinton-sintom cam gitu.. pastu badan aku rasa panas semacam.. kebetulan plak minggu nie En.Din kerja petang.. so pagi tu ajak En.Din pergi Klinik Swasta dekat Presint 15.. aku malas nak tunggu lelama dekat Klinik Kerajaan tu.. kang lagi pusing kepala aku.. so Doc Check.. rupanya High Blood Preasure aku naik balik... walaweiiiii... apa kejadah plak penyakit nie datang balik nie.. since dari bulan pose tu aku check darah aku ok ajer.. so since dari tu aku dah tak yah nak check BP weekly... so aku dapat laa MC semalam.. haa jangan nak gatai mulut kata aku demam hari isnin plak.. (aku tuju kepada jantan keparat).. ader ker Doc bagi MC kalau tak sakit... tu nampak tu sekali dengan ubat tau... aku siku sekali kang jantan keparat nie kang... haaaaa.. weiii geram aku weii.. camana high blood aku tak naik......

Maka dengan itu En.Din pun tak kerja gak.. dia terpaksa ambik cuti.. coz aku tak leh nak drive kereta untuk ambik 2 badek tu.. so semalam seharian aku melepek dekat rumah.. makan pun En.Din tolong suap kan.. ( mengada-ngada kan).. pastu dah petang cam gitu.. En.Din ajak pergi tengok wayang dekat ALAMANDA.. tengok citer Upin & Ipin.. memula tu aku suruh En.Din ajer yang pergi bawak budak 2 orang tu.. tapi kesian laa plak... aku ikut gak... walaupun kepala aku tengah Ting Tong..... memula tu pergi koke.. coz En.Din nak nengok tempat yang aku suka lepak setiap hari jumaat... so lepas nie tak ler susah aku nak mintak green light dari En.Din sebab dia dah tau macam mana keadaan tempat tu... aku mintak 4 lagu untuk haziq.. warghh kan main suka anak jantan aku sorang nie.. yang aiman... uihhh dia tak layan benda-benda nie.. aiman nie lebih kureng cam En.Din.. koke tak layan.. tapi haziq sememangnya idola dia adalah aku.. hehehehheheheh....... 4 lagu tak cukup weiii... bantai lagu aspalela


lepas koke... aku gi lepak dalam surau dulu.. coz kepala aku dah semacam.. telan ubat... relax dulu.. kul 6 terus pergi GSC... tengok citer nie.. uih... best weiii citer nie... real laaa..... siok... pergi laa tengok tak rugi duit korang....



aku curi-curi ambik gambar nie guna H/P... rupanya haziq nampak aku buat tu.. terus dia kata ummi nak kena pangkah ke.. ambik gambar dalam wayang... ishhh bising laa ini budak..

tapi bagi aiman lak dia rasa boring.. sebab aksi upin dengan ipin tak banyak.. bila upin dengan ipin kuar baru dia duduk diam.. kalu idok.. uihh jenuh aku dok pujuk dia... yang si haziq plak.. sibuk tang makan dia.. nak air laa nak pop corn laaa.. geram ajer .. aku rasa cam nak bagi penampar merdu aje time tu.....



lepas keluar dari panggung pergi solat.. lepas tu terus gi dinner... tengok laa tu makan dengan begitu lahapnya.....

lapar lagi ke haziq....?

muka kekenyangan

3 ulasan:

aimi @ kamalina berkata...

wah..dlm ting tong tu sempat lagi layan GENG..tapi best kan shima?? mmg tak rugi la beli tiket.... panggung pun penuh... agak2 dpt tak diorang kutip 10juta ni??? hehehe...

mysha berkata...

naK tgK juGAK uPin nGAn iPin...

MaDiHa berkata...

lama akak tak tgk wayang.. takde masa ler skrg ni.. ni dah dekat2 nak bersalin lagi2 tambah bz...
re: resepi akak dah update dah.. hehe..