Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 3 Februari 2009

::.. FaMiLy DaY..:: SeCoND DaY

pagi esoknyaa.. bangun buat sarapan.. aku goreng karipap aku laaa.. sebab aku yang buatkan.... pastu mak aku bancuh cekodok.. yang tukang goreng.. aku gak... leceh tulllaaaa .. lom habih goreng dalam kuali .. dalam pinggan dah habih.. ishhhh penat makcik tau....!!!... last-last aku cakap dengan mak aku cukup aaarr.. nanti nak makan goreng lagi.. pastu kak ina buat ikan masak lemak... kakak ipar aku masak sup sayur.. nie kira merangkap makanan tengahari sekali... so kang kalau kebulur tak payah nak tahan-tahan perut tu... terus ajer melantak.. yang aku lak habih goreng cekodok aku dah meroyan ajak En.Din turun pantai.. lama tul aku tak mandi pantai.. arghhhhh akhirnyaaaa.. bestttttt... sambil mandi teringat zaman-zaman dolu-dolu... kahakahakhakhaka.............. dan sambil mengelamun.. sambil tu gak terpaksa dengar bebelan En.Din.. nak tau apa sebab..... sebab nya aku tak reti nak berenang... alamak tu pun leh jadi bahan bebelan ker En.Din.. argghh TENSI tullaaaa..... arghhh lantak...... aiman dengan haziq tak masuk langsung dalam air laut tu.. biasak laa si aiman tu kan penakut.. yang si haziq plak tengah dok protes sebab aku tak belikan google ... lepas mandi pantai aku ajak En.Din masuk swimming pool plak... hahahahha.. gila berkubang aku .. habih berkubang naik . semuanya kelaparan.... untuk makan malam plak... memula tu ingat nak buat steamboat.. tapi tak jadi di atas banyak alasan.. malas nak citer... pastu kengkonon nak buat berbeque.. tapi tak dibenarkan oleh pihak resort sebab family tak cukup 50 orang.. tapi kita orang tetap makan ayam bakar... kita orang pergi bakar 4 ekor ayam dekat PASAR MALAM dekat pekan PD... hahahah.. janji ader ayam bakar kan... spagethi plak akak ipar aku yang buat.. uihhhh marvelousss.. gilaa makan makan tu... perghhhhhhhh slurpppp......
tu dia chef-chef dok memasak
haaa makan!!!!

tengok laa tu anak-anak buah aku pepagi sepe'ie dah dok berkubang dalam swimming pool

tu dia anak bujangaku dah pandai berenang laa

sukaa laa dah dapat google tu

En.Din dok melayan anak buah aku main bola tampar

aku suka tang nie.. aksi 18sx

Twin Haziq.. sama tak...Fadzli

malam..

menu malam.. ayam bakar... spegethi.. kentang

kusyuk tul

2 ulasan:

aimi @ kamalina berkata...

bestnya..korang stay kat ancasa ye?? pernah dgr member citer, katanya best gak tmpt tu... tak pernah try lagi..ingat nak cari geng, baru best..pegi ramai2, sebab tmpt ni pun apartment kan.. kongsi2 murah sket.. hehehe..

ai berkata...

huiii..meriahnye! aku pon dlm setahun skali musti wat 'family day' camni. sonokkan??

aku pon suke gak gambar sx tu. kahhhhhh..besar tul tetek dia. ;P