Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 3 Februari 2009

::.. FaMiLy DaY..:: First Day

sampai PD dalam pukul 4:30 petang.. lepas check - in .. apa lagi kenduri laa... semuanya kebulur.. 8 pot nasi yang aku masak tak cukup.. tambah lagi masak nasi.. 5 pot... hahahaha.. gilaa nyaa makan...mana taknya... family kakak aku ajer dah 5 orang... kakak aku yang sorang lagi tu 5 orang.. aku ajer dah 4 orang... abang aku 4 orang dan abang aku yang sulung tu family dia 6 orang.. mak aku lagi... haaaa.. camana nak cukup 8 pot tu.. pastu malam tu mak aku masak lagi 10 pot licin gilaaa .. terkejut mak aku.. mak aku ingatkan tak habih.. last-last masuk dapur tengok tinggal seciput... haaa ko..... saper nak menjawab tu.....
haaa terjun......

tu dia....

apahal lak menongeng tu aiman... waghhh fadzlina pun haa..


cantik sangat laa tu

aktiviti malam


mak aku

sebelum tido.. kita minum dulu... TEH TARIK

Tiada ulasan: