Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 6 Februari 2009

::..aKuKiNiDaNSeLaMaNYa..::

inilah dia pic yang ada kena mengena dengan citer aku sebelum tu.. korang tengok laa sendirik yer...

lihat kembangnya badan ku ini

sama kejadian di atas

masa nie berat aku dah turun 10 kilo

yer sama 10 kilo

pic nie lepas aku balik umrah.. turun lagi 5 kilo

ini plak turun ke angka 6

6 ulasan:

aimi @ kamalina berkata...

nampak perubahan yg ketara tu... perghhh....

Emy Omar berkata...

Ala shima biar orang kata apa yang penting tuan empunya badan happy betul tak??

~Eila @ Along~ berkata...

wahh..ape rahisa kurus tu shima..kongsi la..tahniah...gemuk tu bukan buruk..cuma org tak nampak di mana kecantikkannya..

NAEMAH berkata...

syima terkejut akak tgk pic yg 1st tu....tak cayer yg tu nko...tapi pe pun aku respect kt nko sbb bleh kurus n turun bebyk kilo...caya laaahhhh....

** yong ** berkata...

ni yg cedih kalau cerita pasal ni..huhuhuhuhuh emo jap..hahahaha

yong dulu pun kan kan kurusss wooooo...selim melim gitu....sekarang ni ajo ha...berpampam...mencikkkkkkk!

Tanpa Nama berkata...

giler xcaya arrr tgk akak dulu n skg...hehe...jauh beza tuuuuu..:))