Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 7 Januari 2009

YuHuuuu!!!!!!

Yuhuuu.. lama tull.. aku tak update...aku cuti arrr... aku bawak anak-anak aku berjalan... kemana?.. tunggu aku update nanti... huaaa..hua...huaaaaa.... macam laaa hebat sangat percutian aku nie.. hua..hua...hua..huaaa..... tunggu ek nanti aku update.. aku tak update bukannya sebab aku bercuti ajer.. tapi penyakit aku datang balik apa lagi "MAKCIK TONGSIL" datang menjenguk aku.. hahahahhaaaaa...... kali niee memang sakit teruk aaarr. sampai Doc suggest kan aku buang ajer TONGSIL tu.... tapi aku takut arrr... sebab macam-macam kisah aku dengar kalau buang Tongsil nie... so tunggu laaaa ... tengok aarr bila aku nak buang tongsil nie..... sekarang nie pun akuk tak leh nak cakap banyak sangat.... lenguh ajer aku rasa leher aku nie.... so untuk cerita-cerita masa aku cuti tu nanti aarr aku update sebab hari nie aku baru start masuk kerja.. so sudah semestinya kerja aku menimbun.. nie pun aku curi masa sikit.
oh yer... aku nak menjawab soalan dari AIMI dan ZANNA....kenapa blog aku nie susah nak letak URL tu.. sebabnya aku BLOOGGER CONTAIN kan blog aku.. AMARAN KANDUNGAN.. haa cam gitu... memula aku buat blog nie sebab nya aku kengkononnya nak buat cam LUAHAN PERASAAN...... kengkonon gak aku nak buat blog nie cam diari laaa.. rasa cam malu lak nak publish kan dekat public.. itu sebab arr aku buat blooger contain tu..... so sekarang nie aku dah buang itu bloogger contain tu... segala kesulitan amatlah dikesali.... harap maaf ... hehehehehee.........

2 ulasan:

ejea berkata...

weh! ko gi cuti2 ke mana..jeles nye aku...ma, ko ada tonsil ek..siannye...since bila...
cpt2 update..nk tgk gi mana...

Tanpa Nama berkata...

itu merpati mahkota, bukan merak,
cantik semua gamba tu...