Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 17 Januari 2009

::.... tHaNk'S B..::

Jumaat petang tu.. sampai ajer rumah.. tetiba aku ternampak paper beg nie atas katil... ishhh pelik gak aku.. seingat aku .. aku rasa aku tak ader lagi paper beg Sembonia nie.. kalau yang dulu masa aku beli kasut.. rasanya aku dah simpan dalam almari.... tapi paper beg yang dulu besar sikit... nak di bukak takut kang orang lain punya.. eh.. tak kan orang lain punya plak.. dah atas katil aku kan.. apa lagi aku jerit laa panggil En.Din.... En.Din kata.. entah.. dia pun tak tahu.. saper punya.... dalam paper beg tu ader kotak.......................................... jeng..jeng...jeng... jeng...............................



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.



.

TADAAAAAAAA...... ini lah dia nyaaaa..... memula aku pelik gak.. tak kan En.Din nak pakai purse pompuan plak.. sebab sebelum nie.. En.Din sibuk nak beli wallet .. coz wallet dia dah RABAK....... Bila aku dok kusyuk masyuk dok belek.. purse tu.. Tetiba En.Din tanya aku.. SUKA TAK... haaaaa untuk aku ker...... ?!!!!!.. ARgghhhhh Terharunya aku........ apa lak mimpi En.Din Belikan aku purse plak nie... sebab dah lama En.Din tak belikan apa-apa hadiah pun untuk aku lepas kitorang kahwin... sebabnya....nanti aku citer kan... tapi ok gak kan purse yang En.Din belikan untuk aku nie kan.... I LiKe......... hehehehehhehehh Thank's Bie.... Ummi Sayanggggg Bie........ mUaaaaaahhhhhhhh

2 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

amboi
balik2 umah dpt suprise lagi
best tu...
cun ler kak...simple but sweet....

ai berkata...

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
dengkinye aku wei..sob sob sob :(

tak penah pon aku merasa camni. laki aku tak berduit. tak mcm laki kowang. kaya..huhuhu