Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 15 Januari 2009

::... AWASS::

Tau tak naper tetiba aku buat entry dekat bawah tu...... alkisahnya masa aku tengah kusyuk musyuk buat kerja tetiba lieya gtalk dengan aku .. lieya link kan aku satu address blog nie... aku pun baca laa satu entry tu.. berkenaan dengan Halal dengan Tak Halal.... dengan terkejut beruknya aku..... masa akku scroll kebawah... masyaALLAH... makanan tu ader di Jual di Old Town White Coffee.. mee nissin tu.. sebab apa aku terkejut.. sebab nya.. masa aku dengan member-member aku pergi makan dekat sana... salah sorang member aku nie makan benda alah nie laaa.. kalau nak tahu member aku sorang nie sememangnya suka benda lain dari yang lain.. maksud aku.. kalau orang tak berapa nak makan .. dia akan cuba .... yang kitaorang plak cuma hirup sup nya ajer... uihhhhhh.... mengelabah aku.... tetiba aku rasa camana lak aku nak buat nie.. takkan aku nak berkumur dengan air tanah liat plak.... haiiii.. YAALLAH.. KAU TERANGKAN LAH HATI HAMBA MU NI YAALLAH..................
untuk keterangan lebih lanjut korang masuk blog nie ... http://zahiela.blogspot.com/

2 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

ye ker kak
mee nissin tu yg mana yerk kak
zana nie pun kekadang terikut1 peel hubby minat ngan makanan cina...

nasib ler selama nie kalu gi old town cafe tu order nasi lemak sajork

~Eila @ Along~ berkata...

ermm..eila salah serog regular customer yg selalu lepak old town...seba baik tak pernah makan...skang ni makan roti bakar je laaa