Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 13 Januari 2009

NeW HoBBy...

Sekarang nie aku ader hobby baru.. entah kenapa entah aku rasa suka sangat nak kumpul benda alah nie.. kalau dulu aku laa yang paling tak suka dengan benda alah nie.. aku rasa cam menyemak ajer bijik mata aku nie bila pandang benda alah nie.. tapi sekarang aku rasa cam JATUH CINTA plak… betul laa kata orang tua-tua… JANGAN SUKA MEMBENCI.. NANTI JATUH CINTA.. hehehhee… rasa cam cerita aku dengan En.Din plak….. nanti laa aku cerita kisah aku dengan En.Din nie ye.. nanti aku buat next entry.. KISAH AKU DAN EN.DIN.. hahahahha.. bleh macam tu… aku rasa cam Nostalgia sesangat kisah tu…

dah menyimpang plak.. ok.. balik pada hobby aku nie… fisrt time aku beli benda alah nie masa aku pergi Pulau Pinang tahun lepas… setiap kali kalau aku pandang benda alah nie aku rasa ohhhhh!!! Uniknyaaaaa.. kekadang tu bila En.Din dengar ayat aku tu mulaa laa dia mencebikkan bibir dia yang tak berapa nak tebal tu.. hahahahahahahha SORRY B… ahhahahahahahahahahaha… lepas nie tak yah laa aku dengar En. Din membebel lagi… sebabnya sebelum nie aku ader bela IKAN LAGA dekat rumah tu.. tapi ader satu hari tu aku terlebih rajin.. aku g basuh balang ikan tu dengan AIR SABUN… lepas tu ikan aku tu dah tak leh nak berenang.. pastu ekor pun dah tak kembang… mana lah aku tau.. balang ikan tu tak leh basuh dengan air sabun….. membebel En.Din… dah banyak kali En.Din suruh aku buang ikan tu.. tapi aku tak nak sebabnyaa… kalau buang lagi aku kesian.. sebab ikan tu dah tak leh nak berenang.. kang lain plak ceritanya..lainlaa kalau ikan tu dah mati….

So benda alah yang menjadi hobby aku tu ialah…………………………………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.FRIDGE MAGNET.

yang nie aku beli masa aku pergi Taman Burung

yang nie kawan aku beli masa dia pergi Cameron Highlands

haaaa.. yang nie laa yang aku beli dekat Pulau Pinang

yang nie aku rasa unik .. .yang nie pegawai aku beli masa dia kursus dekat Melaka

yang nie pun aku beli dekat Pulau Pinang
nielah koleksi dekat peti ais rumah aku..

9 ulasan:

aimi @ kamalina berkata...

haa..jgn tak tau...dulu2 pun saya pelik naper la org suka kumpul fridge magnet ni... skarang ni saya pun dah join sama..pantang pegi mana2..... confirm beli @ pun kirim kat org soh belikan..

ai berkata...

ni nanti kompom penoh kat peti ais tu kau tepek magnet. hihihi

Bonda Humaira berkata...

hehe...saspen jek cerita..ingat hobi pe memula..rupanya... akak, tak sangka akak dah jadik blogger pulak...

Emy Omar berkata...

Saya pun suka kumpul fridge magnet..ada yang beli sendiri & ada yang kwn2 bagi..tapi tak tau la kalau dah penuh 1 fridge tu bermagnet nanti nak ditepek kat mana la pulak..

NAEMAH berkata...

dulu ada gak kumpul2 bile hubby out station...skrg nie dah tggl brp kerat je...pe lg hero ku punye angkara laaaa huhuhuhu...

MaDiHa berkata...

akak ada gak try2 kumpul dulu.. tp habis dikejekan dek haziq.. last2.. skrg ni akak tepek kat komputer akak kat opis.. kekeke.. tunggu dia besar sket baru wat blk & transfer ke peti ais lak.. tp tak byk pon.. ada berapa ketul jekk..

mysha berkata...

aKAk sha puN skE kumPul beNda ALaH nih daRi dUlu KAk..klo keYchain dah beSE sGt nih dOk KumPul meNATanG nih PulAK....taKperLa t kiTe leH excHange

Puan Iza berkata...

Salam shima....
cantik2 lah magnet fridge tu....sumer nampak keunikannya tersendiri.....

Lps nie...penuhlah peti ais umah tu dgn magnet tu hehehehe

~Eila @ Along~ berkata...

shima..eila pun suke kupul FM ni...