Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 19 Januari 2009

:....JumPa BaLik...::



arghhhhh.. lama betul aku tak jumpaa kawan-kawan masa zaman sekolah dulu.. bila aku kira-kira balik dah 13 tahun aku tak jumpa dorang semua.. aku jumpa dorang balik pun masa aku access Facebook... barulah aku jumpaa kawan-kawan sekolah aku yang dulu-dulu... yang lagi happening sekali .. aku dapat balik jumpa dengan kawan masa Sekolah Rendah dulu... haiiii.. sweett nya aku rasa bila kenang balik masa zaman dolu-dolu..... kebetulan Kham.. buat birthday part anak dia.. tu yang jumpa tu... haii.. semuanya dah berbeza tak macam dulu lagi.. kalau dulu sorang-sorang ader pe'el tersendiri... contohnya cam aku... dulu aku di kategori gak sebagai BUDAK TOMBOY..... style berjalan.. percakapan.... dan kalau nak tahu gak.. masa sekolah dulu aku tak banyak berkawan dengan budak-budak pompuan dan jugak budak-budak yang sebaya dengan aku.....aku berkawan dengan budak-budak upper six..... tapi budak lelaki laaa... hahahhaa... member-member aku plak semuanya ber couple dengan budak upper six tu... aku plak cuma kawan ajer.. weii banyak laa aku nak ingat.... kenangan yang INDAH................ kenapa aku tak suka kawan dengan budak pompuan..???.. sebabnya bagi aku dulu.. budak pom's nie kuat merajuk.. pantang terlepas cakap sikit.... asyiklaa nak merajuk.. menangis.. arghhhh boring betull aku rasa...... aku jadi cam nie pun ader sebabnya.. kes nya masa aku Tingkatan 1.. aku kena BELASAH dengan budak pom's Ting.2.. kesnya sebab CEMBURU.. arghhhhhhh teruk aku kena 'TORTURE'.. main seuka hati mak/bapak dorang ajer nak penampar aku.. weiii mak bapak aku pun tak penampar aku laa wei.... sampai sekarang aku ingat budak-budak pom's tu.. aku nak letak gak nama orang tu.. pedulik hapa aku.. SUNARTI,SHAHRINA,dan SITI RAHMAH... kesnya BF si Siti Rahmah tu nak ngorat kawan aku si YATI tu.. pastu dia suruh aku yang cakap dekat siYati tu... entah macam mana SITI RAHMAH tu dapat tahu... haaa kooo dia pasang GENG laaa.. weiiii aku masa Form 1 aku baik lagi tau.. sampai Cikgu Kelas aku pun Puji aku depan mak/bapak aku tau... tapi bila aku dah kena cam gitu.. ohh htak leh jadi weiii.. aku apa lagi memberontak laaa... masuk form 2... dorang plak jadi member aku... haaaa ambik ko............ tapi aku tak sejahat mana pun.. cuma jangan kacau aku laaa... aku ingat lagi masa kelas AGAMA... aku lari tak masuk kelas sebab aku tak suka dengan USTAZAH tu.. sebab ustazah tu suka dengan budak Lelaki ajer... GATAI........ lagi pun ustazah tu suka cari salah aku... hhaaaa ko bila dia masuk jer kelass. aku pun kuar.. dia masuk pintu depan .. aku keluar pintu belakang.... nak tahu aku pergi mana... aku pergi lepak dengan budak Upper Six dekat tingkat 3.. hahahahahhahaha.. habis kelas agama baru aku masuk... bila cikgu kelas aku masuk.. CIKGU HASHIMAH.. sama nama dengan aku... sporting gila cikgu nie... diam-diam dia datang duduk sebelah aku.. dia tanya aku.."shima.. tadi ustazah report dekat saya yang awak tak masuk kelas dia.. bila dia cakap dengan saya terus dia menangis"... uik.. nangis ker .. aku jawab laa aku tak suka ustazah selalu marah aku... ayat yang aku rasa cikgu aku tu best sebab dia kata " kalau nak buat boleh tapi kurang kan laa sikit tau... nanti dia menangis lagi.. susah plak saya nak pujuk"... hahahahahhahahahhahhaha... gelak besar aku... ahahahhahahahahaha.......tapi masuk tingkatan 3 aku jadi budak yang paling baik.. sebab nak PMR kan.. kena laa buat perangai elok sikit...

nie masa aku tingkatan 1.. baik ajer muka aku kan...

haaa nie laa perjumpaa semalam... nie ajer yang aku ader.. sebab aiman 24 jam duduk atas aku.. aku, ejea , kham dan Yana

aku dan ejea... nie laa kawan aku dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5 sama kelas.. mek nie lembut ajer .. tak pernah buat perangai pun.... 2 watak yang berbeza...

dengan anak-anak....

4 ulasan:

Zanna_MamaBatrice berkata...

best nyer dpt kumpul ngan kengkawan sekolah kak
mesti dok bising citer pasai masa sekolah2 dulu erk.

zana pun dah lama tak jumpa kengkawan sekolah kak...dah tak tahu apa kabar mereka2 itu...alahai
bestnyer kalu dpt reunion balik

kak, apsal ko semakin hari semakin cantik erk...apakah rahsia ko...nampak berseri2 gitew...meh ler share ngan aku kak

shimazahar berkata...

zanna..
tu laaa.. mmg seronok jumpa kengakawan lama... dapat tengok perkembangan diri memasing.... hahahha.. tapi yang tak best nya bila anak-anak yang tak leh nak sporting bila mak-mak nak bergosip.. hhhehe

weii.. ayat nie rasanya cam kembang plak.. ahak's... mana ader biasa ajer laa zanna.. mungkin umur dah meningkat kot... tapi cuma sekarang nie akak.. diet.. kureng makan.. so berat badan turun sikit tu yang nampak lain kot.. uhuukkkk

Emy Omar berkata...

Sure best dapat jumpe kengkawan lama kan..saya pun dah lama tak jumpe kawan2 masa sekolah tapi dapat jumpe semula masa access facebook juge,ada tu kawan saya since darjah 1 tau..lama ooo tapi kitaorang lum ada kesempatan nak berjumpa lagi masing2 sibuk =(

ejea berkata...

ma...
aku xleh nk update blog aku...asik error je..camne nk jd bloger tegar nih...heheheh..
update dlm fb je la...fp xleh dh...
kn best kalau dpt jupe lg ramai lg kn...ma..btl ma..ko b'seri2..slim wei...