Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 4 Disember 2008

KeMBaLi.....

aiiii.. windunyaaaa....... lama betul aku tak mencurahkan perasaan dan citer-citer aku..... seminggu aku demam... demam virus.. doc tu kata..... entah laaa.. apa punya virus pun aku tak tahu.... menikam segala perusuk urat sendi aku nie.. uiiiii masyuk gilaaa..... seingat aku dah lama aku tak demam macam nie punya teruk.... last aku demam masa lepas pantang kan haziq.. haaa itu laaaaahhhh demam yang paling teruk jugak aku rasa...... demam kali nie.. so sekarang nie nak kata ok... kira ok dah laaa.. tapi aku still batuk-batuk.... arghhhhh itu penyakit biasa...... and now.. aku nak mulakan citer-citer aku...... let's gon.........
1. ABAH....
alhamdullilah abah dah keluar hospital... gula dalam darah abah pun dah naik balik.. dan abah dah start insulin balik.. tapi kaki abah ajer masih bengkak lagi... Doc. kata abah kena banyakkan berjalan....dan kalau abah duduk kaki abah kena luruskan...
inilah keadaan abah masa dalam ward ari tu.. makanan dekan depan tu semuanya abah tak makan.. abah kata tak sedap langsung... aiiiiiii sakit abah.. takkan nak makan sedap.

1 ulasan:

Big Mamma Bukhari berkata...

Alhamdulillah, pakcik dh kuar spital.. tentu makin sihat dah ye shima... boleh beraya di rumah.. kalau beraya di hospt, tu rasanya bercinta betul ye shima.. time raya tak ada makna kalau ada org tersayang yg sakit dan masuk hosp.. t pun bimbangkan abah t jugak.. dia pantang gak tu.. pantang nampak makanan.. makan je.. nak marah pun tak buleh.. hehe.. cam layan budak2 kecikla pulak.. ikutkan ajelah.. time dia bernafsu nak makan itu ini.. hehe.. em, abah t tgh demam tu.. tak sabar nk balik kg jumpa ma abah t.. sampaikan salam bt family shima ye? shima tok kelik kelate dok?