Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 17 November 2008

SuKa HaTi aKu La.....

arghhhhhhh kenapa hari nie aku rasa cam senggal ajer nie... blur ajer..... mata aku plak rasa pedih-pedih.... uhhhhhh kenapa nieeee....... arghhh tak ada mood tulla kalau cam gini.. pastu aku ada rasa sikit bengang laa dengan orang-orang dekat floor aku nie... the very buzy body.... alkisahnya.. hari nie mata aku ada sikit bengkak kesnya..!!!! hanya aku ajer yang tahu.. hehehe.. so untuk menutupkan bengkak mata aku nie.. aku pakai laa 'celak' dekat mata aku yang bengkak nie.. nie kira kes nak tutup laa bengkak tu.. masa aku sampai office.. ader plak mulut */P*$... tanya aku nampak lain hari nie... pastu aku jawab aarr mata aku bengkak ... tetiba ayat cam .. tak tahu laa nak di kategorikan sebagai ayat apa... "tak!!! nampak mekap mata lebih sikit.. ari nie".. ehhh suka hati akulaa nak mekap cam gana pun.. mata aku... pastu tadi ada plak lagi sekoq tanya ayat yang sama.."eh kenapa mata tu..".. "mengantuk"... " takkan mengantuk mata tu hitam".. dan jawapan aku agak yang kureng sikit laaa.... " dah mengantuk... mata tu hitam laaa.".. nasib baik mulut aku nie baik sikit hari nie.. dan kira aku hormat lagi ko sebagai orang paling tua dari umur aku... kalau tidak memang ko akan hinggat ayat aku sampai ko mati.... haaaa aku tengah geram nie.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!

haaaa.. tengok nie teruk sangat ke!!!!!!!!!!!!!!!! ishhhhh tak faham laaaaaaaaaaaaaaa.........

4 ulasan:

lieya_latif berkata...

KAK...ko jgn hangin2 ngan betina yg mmg tak reti makeup tu kak...dah le kedut 1000 atas bawah...mulut plak tak reti nak insuras...main lepas jek....

wei poms bekedut!!! ko tak layak jadi cc laaaa...gi balik jage cucu ngan laki laa weiiii!!!!

ahaks!! kak mintak2 die bace kan blog kite ni he hehehe

NAEMAH berkata...

ala syime...nape tension pg2 nie...dia bkn pe, jeles ngan mata nko yg seksi tu huhuhuhu...

ai berkata...

ALAH!! LANTAK PI NGAN DIA LAH SHIMA OIII!!
Dowang dengki le tu. Esok ngko pakai makeup tetebal. Saje ngko tayang muka ngko kt dia. Biar benggang je dia.aku benci tul org2 camni tau! hish! sabo ye shima..

wallpapersdeco berkata...

hi have a nice day.. looking for wallpapers for your house? or your friends/relative interested, visit my blog!