Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 5 November 2008

DeMaM Plak...

ari ni aku ambik EL.... sebabnya aiman demam panas.. dia demam dah 3 minggu lepas haziq demam dia plak yang demam .. tapi aku tak bawak laa pergi klinik.. aku cuma bagi dia makan ubat yang mana ader ajer dalam peti ais tu.... tapi nie kira dah melarat betul... 3 minggu tu yang aku gerun tu.. so aku bawak g klinik.. ambik darah bagai... Doc cuma cakap.. demam biasa.... so.. apa nak cakap lagi... demam biasa................. tapi aku kesian betul kalau aiman demam.. dia mula laa tak nak makan.. susu pun tak mau.. asal aku nak buatkan susu ajer dia tak mau.. alasannya dia kata "muntah" agaknya dia pun sakit kot.. sebab bila masuk ajer benda dalam perut .. muntah..muntah.. kalau kita pun rasa cam nak terkeluar usus perut kan.. bila time malam nak tidur... aku mesti kena letak kain basah atas kepala dia.. kalau tidak dia tak boleh nak tidur asyik resah ajer.....
**********************************************

********************************************

*************************************************

2 ulasan:

lieya_latif berkata...

alahai kesiannye aiman....cepat2 sembuh yeak aiman...mmg musim demam la kak skrang.....harap aiman lekas sembuh dan aktif balik...cayang aiman!!!

NAEMAH berkata...

cian nye kat aiman..demam ek...nanti mkn ubat ek biar cepat baik...tapi demam pun still nmpk comel hehehe...