Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 10 November 2008

BiRthDaY Mia.. MiJa......

semalam aku dapat jemputan Birthday Bash.. Mia dan Mija..... princess Cik Puan Lieya.... tapi aku pergi pun dah lewat.. kira aku lah yang paling lewat sekali sampai.... nie semuanya gara-gara Hujan dan melayan karenah En. Din.. mana tak nya.. memula tu aku ingat nak gerak awal.. tapi bila aku call En.Din nak pergi ker tak... memula tu tak nak pergi...... last-last call kata nak pergi plak... dan lagi pun semalam hujan punya laa lebat.. dari pukul 1.30 sampai pukul 3.30.. elok-elok En.Din sampai rumah.. hujan berhenti.... tapi tu laa.. pergi-pergi... orang sudah tak dak... birthday girl pun dah tertido kepenatan...... hahahaaa. SOrrY yer.. Cik Puan Lieya... hahhaaaa.. apa-apa pun thank's lieya dan En. Shah sebab sudi menjemput kami sekeluarga yer.. nanti kalau lain kali buat jangan serik jemput lagi yer.... hehehehehe ....
sambil menunggu En.Din.. kita berposing dulu..

sampai ajer.. haziq dah kelaparan...


aku with birthday girl... tak sangka nak plak si mija nie nak dengan aku...

niela geng-geng yang datang paling lewat sekali...


lepas balik dari birthday party .. En.Din.. ajak pergi Paya Indah Wetlands.... memula tu aku ingatkan En.Din nak ajak aku pergi rumah member aku... rupa-rupanya dia kata sajer nak jenjalan tengok tempat tu.... memula tu rasa cam hissshhh tak best langsung tempat nie. sunyi ajer.. pastu tak nampak pun binatang-binatang dekat situ... tapi bila sorang pak guard tu kata dekat dalam baru ader binatang baru laa En.Din ajak masuk... haaa kau.. terkejut beruk aku.. aku rasa beruk pun tak terkejut cam aku... kes nya aku jumpa burung hantu.. hahaha En.Din kata dengan Burung Hantu pun nak takut.. aku nie kalau adeer perkataan HANTU.. sememangnya aku takut... sebab aku nie memang SEORANG YANG PENAKUT...

Brocher Paya Indah.. brocher nie aku rasa paling menarik....

*************************************

*********************************************

En.Din sedang mendaftar untuk masuk

nielah burung hantu yang aku cakap tu.... konsep dekat sini... binatang-binatang dibebaskan...

si kancil

Cik Merak..

2 ulasan:

mysha berkata...

AkAK dah berapa tahuN dok kaT cNi baRU SHa taw menaRik gak eK Paya IndaH Wetland tuH..

lieya_latif berkata...

kak, termia kasih yek kerana sudi mencemar duli datang ke majlis kami yg tak seberapa tu....same2 menghepikan anak2 dare lieya tu....terima kasih byk2 yeak....

ala, lewat2 pun ade gak....mmg daku menghargainye....cume sayang kek dah abis....mmg sold out le kek ari tu...sowi yeak

wah agak2 nye mija dah lupe tragedi buah mate kucing kot...tu yg die berani jek dok atas pangku akak tu he he he he he

syok lee gi paya wetlands tu...teruje tgk minatang yg dilepas bebas...seb baik buaye rimau die tak lepas bebas he he he he h.....harus gak tu ajak en shah jalan2 kat situ....he he hehe he