Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 7 November 2008

BeRaSaP.......

Poyosss ajer.. ayat atas tu.. bikin gempak tak hinggat...... hehehehee...... nie citer masa 2 hari lepas... tak tahu nak makan apa malam tu.. kebetulan En. Din kerja pagi hari tu.. so aku kena laa masak.. aku kalau En. Din kerja petang.. dapur rumah aku tak akan berasap kecuali hari sabtu dan ahad ajer... memula tu En. Din suruh aku masak sup ayam sebab En. Din kesian dekat anak dia yang demam tu.... aiman kan kalau demam dia kureng sikit bab nak makan nie... tapi kalau sup-sup nie aiman memang suka sangat... tapi pada hari tersebut... aku balik lewat.. aku sampai rumah pun dah nak pukul 6:30 petang.. maka dengan itu aku dengan sesuka hatinya menukar menu yang sepatutnya aku masak.... iyalah mana nak sempat buat sup.. kang pukul berapa plak nak makan.. aiman tidur plak awal.. elok ajer lepas maghrib dah mengamuk nak tidur.. so disebabkan itu aku masak apa... heheheheheheh aku masak spagetti goreng basah without sayur.... sebab nya aku malas nak turun beli sayur dekat kedai...kenapa aku letak spagetti? sebab aku malas nak bubuh mee kuning... tukar selera sikit...dan untuk si aiman plak aku masak sup pasta.. .. tapi kali nie ader sayur sebab En. Din baru balik kerja so aku paksa dia pergi beli huhuhh..tapi En. Din kata bukan Sup Pasta...tapi dah macam Sup Sawi Pasta lebih sayur.. hahahaaa.. iyelah untuk aku sekali laa.. sebab aku sekarang nie kan tengah mengamalkan pengambilan sayur berlebihan.........

macam mee mamak tak? hehehe


sup sawi pasta.. hahaha


dan nie plak gambar masa lepas bawak aiman pergi klinik.. aku pergi Jusco.. sri kembangan .. beli puting aiman.... mak aiiii melambung naik harga puting... sebelum raya aku beli baru RM16.00 nie aku tengok tag harga dia RM 17.80...

suka pic nie.. macam citer P.Ramlee tu... citer seniman bujang lapok.. Tunggu Jamban.. hahahha

2 ulasan:

lieya_latif berkata...

hahahahahha...comel pic bujang lapok tu....comel jek anak bujang akak dok mencangkung cenggitu keh keh keh

ermmmmmmmmmmmmmmmmm sedapnye sup pasta tu...bikin gue lapar dong!!

mysha berkata...

akaK amaLkan mkN sayoR ek patOt ar dah KuruS.. chayokk akaK!!!

shA amaLkan mKn cOklaT bebanyAk tuh yG gedeBaB nih...