Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 14 November 2008

BeNGanG...!!!!!!!!!!!

uhhhh... bengang tahap gaban aku dengan taska aiman ... kesnya dulu semalam masa balik aku nak keluarkan baju aiman dari beg.. tetiba aku cam rasa baju aiman tu tak cukup satu... mesti laa aku ingatkan baju apa yang aku masukkan dalam beg tu kan.... pastu aku belek-belek lagi dalam beg... takut-takut terselit laa kan... tak jumpa jugak..... semalam masa aku hantar aiman.. dengan sopan santun aku tanya dekat cikgu dekat situ.... bila aku tanya...."ada nampak tak baju asyraaf (dekat taska orang panggil asyraaf) jenis baju 'bebek' pooh warna coklat"... pastu cikgu tu jawab"semalam saya tak jaga sebelah sini.... saya jaga sebelah dapur... tapi saya rasa cam perasan ader sorang budak pompuan tu pakai"...... haaaaaaahhh pelik gila aku.. macam mana boleh bertukar plak.. sedangkan baju tu dalam beg kan.. pastu bila petang masa ambik aiman tu.. aku tanya lagi.... ada sorang cikgu cam nak naik angin plak dengan aku... issshhhh... oiiiii jangan nak naik angin dengan aku oiii. aku tanya bebaik.. itu barang aku.. so aku ader hak nak tanya... dah laa hari tu.. pampers aiman di tukar dengan budak lain.. kalau tukar jenama yang sama tak aper.. ni pamper yang murah gila tu.. anak aku baru kencing.. pampers tu dah terkoyak dua... huhuhhhhhh Senggal!!!!!

baju nie lah yang hilang tu... aku sayang gila dengan baju nie.. baju nie aku beli masa haziq umur 4 bulan....

3 ulasan:

mysha berkata...

comEy ar aKak baJu dia...sabAr ek..

NAEMAH berkata...

sabar je la syima...aku pun pernah terkena cam tu gak...dpn mata aku tu aku nmpk dak boy tu pakai baju ank aku huhuhuhu...

ai berkata...

adoiihai!! alamak, yg ngko ni pon jgn le bagi baju yg lawo2 mahai2 ni shima. sayang wo..