Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 19 November 2008

aWard.... FrOm KaK Ai....

Semalam aku MC... bukan mc sebab sakit hati dengan mulut-mulut cibai dekat office aku nie tau.. tapi mc sebab Tongsil aku bengkak lagi.... dan kes demam malam... terkena jangkitan budak-budak nie laa.. habis sakit satu badan aku nie.. uhhhhhhhh tuhan sajer yang tahu betapa sakitnya badan aku nie... pastu pening-pening.. mual.... semuanya ada.. kalau pening.. mual-mual, pregnant ok gak... nie tak.......... uhhhh tak der maknanya nak pregnant lagi...... En.Din suruh stop dulu.... kesian kan aiman katanya.. kunun laaaaaa tu........ tapi ok gak.... hahahaaaaaaa dan hari nie aku dapat AWARD dari member blog baru aku.. KAK AI... saper tak kenal kak Ai kan... hehehehee.... Thank's Kak Ai.. sebab bagi orang award .. hehehe cute ajer bear tu.. heheheh

3 ulasan:

ai berkata...

secute-cute bear tu, cute lagi muka aku ni!! muahahahahaha...GILO!

sian ngko opn tak sihat. aku pon tak bape nk sihat ni. giler sakit badan aku sume..mudah2an cepat le kita sembuh yek..

ejea berkata...

wei...x sihat...ciannye..get well soon babe...comei sunggu tgk pic. diaorg kt pool tu..nti aku komen kt fp lak..sejak ada blog ngan fp ni..payah la nk komen..tp byk yg aku komen kt blog ler..hehehe..

Big Mamma Bukhari berkata...

assalamualaikum..
shima.. miss u so much.. so skang cm mn? makin pulih? tak silap t dh lama u kena sakit nie.. sama cam tilah.. 3 bulan sekali sure bengkak gusi.. dh dekat 2 tahun gitu.. ni pun tgh sakit lagi.. dh 3 ari dah.. tp makan tetap laju.. kui3.. so, baju aiman dh jumpa blom? t pun dulu selalu check baju anak2.. tp tak penahla sampai ilang.. tp itukan hak kita.. kita rasa nak mengadu kita mengadulah.. apa kes apa hal dia nak marahkan kita balik? mmg sengal kalau org bt kita mcm tukan shima... get well soon dear.. muah..