Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 13 Oktober 2008

KeNaNgaN RaYa... PaRt 3.. RaYa PeRtaMa

nie kira last upload punya gambar time Raya.... uhhh lega.... harap-harap korang jangan laa plak rasa Loya pulak ek..... lepas nie aku akan masukkan gambar-gambar untuk raya kedua dan seterusnya......
nie abang aku yang fisrt.. nie bukan sessi membahagi harta ismet tau... tapi nie sessi mengumpul duit raya anak-anak dia... huhuu.. pak long duit raya Haziq Aiman jangan lupa tau.......................

Fadzlina mengamok .. sebab aiman pegang tangan mama dia... yang aiman selamban macam tak dek perasaan langsung.........................

haziq dengan sepupu-sepupu dia..... nie kalau semua ader.. harus haru rumah mak aku..................

nie abang aku no.5 kira atas aku laa nie.. nie anak manja mak aku.. dia punya manja mengalahkan aku anak bongsu... mungkin jugak sebab abang aku nie baik sikit.. daripada aku.. hehehe.. jangan marah acik wan yer.. nie sessi bersalaman memohon keampunan suami isteri..... aku plak time salam dengan En. Din.. sorok- menyorok... hehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeee

kan aku dah kata .. ini budak banyak suka dengan ini En. Din... dah macam anak aku plak.. ok jugak tu sebab aku tak ader anak pompuan.. nie kira bleh jugak laaa............................

lepas itu apa lagi kita 'ngapppppp' laaa..... macam-macam mak aku masak tahun nie.. ketupat plak tahun nie abang aku up kan lagi .. kalau tahun lepas 200 biji tahun nie abang aku upkan lagi 50.. so 250 biji ketupat untuk tahun nie.. aku plak .. harus menjauhkan diri aku dari meja makan nie.. heheheh kalau tidak habis punah ranap diet aku....... sampai mak aku kata .. orang time raya laa nak makan ketupat.. yang aku plak bleh bedal makan roti cicah kuah kacang ... heheheheheh.. ala mak bagi laa anak mak nie.. merasa kurus sikit mak ......... ok laa tu.............

nie sessi terjah menerjah ... nie keluarga pak long aku... rumah diorang nie belakang rumah mak aku ajer.... tahun nie pun diaorang pink colour jugak.......................

nie aksi aku dengan anak-anak buah aku yang kekonon cun laa tu......nie dorang nie sememangnya wonderfull and colourfulll...

3 ulasan:

lieya_latif berkata...

meriah nye raye kak shima...suke org tgk aiman ngan haziq ngan sepupunye...tak tahan si fazd jeles tu....kih kih kih notty aiman usik aweks die ....he hehe he

wah kak...aku salute ko la kak, boleh jek di pagi raye yg meriah ngan makanan2 tu ko sental roti cecah kuah kacang jek....lieya yg kaki diet ni pun ...last2 tumbang gak ngan ketupat tau...tapi amik tak lebih dari sebiji le ...buat jammah jek...mlm baru makan lagi.....ni akak langsung tak amik.....pergh rase cam terkejut sampai mau pengsan tau he he he he

ape2 pun, mmg ko dah nampak turun sikit kak...usaha lagi tau...pasni leh shopping jeans lady like plak he hehe

Zanna_MamaBatrice berkata...

meriah raya no
hu hu hu sanggup akak jauhkan diri dari meja makan erk...zana tak sanggup oo...panggilan ketupan rendang sumer cukup kuat lorr... tu yg tambah lagi 3kg raya nie...hampeh nyer diet lorr..

kak ANTM tu America's Next Top Model ler...kan dah start malam tadi...zana nie fanatik ANTM lorrr

Jasfyra berkata...

salam kenal....
meriah nya raya..best tgk kemesraan tu